Fredag igen

Jaha då va det Fredag igen. Fan va tiden går.
Idag har det inte hänt nått speciellt.
Mamma va här på en kopp kaffe sen handlade vi lite i byn.
Peter spelade bandy medans jag o Oliver lagade middag som bestod av hemmalagade biffar, potatis i ugnen o favotitsås till det. Skit gott blev det:)
Unnade mig ett glas rött vin till det ikväll. Mycket gott:)
Dennis tog sig en tupplur medans vi fixade middan.
Medans jag va i byn hade han ramlat av en liten stol dom har på rummet.
Hade benen under o inte fått dom med sig så han stöp med huvet före o fick en riktig jävla fläskläpp.
Det blödde som bara den sa Peter.
Riktig otur har den lille mannen. Synd om han.
O han e ju verkligen överallt o ingenstans just nu. Det e en riktig vild liten apunge. haha
Annars har han varit pigg o ätit bra idag. Inte lika hes. Skönt att han e på bättringsväg:)

Sen blev det en liten kvällsrunda med hundarna innan Idol.
Tycker Erik e skit duktig. Speciellt med den låten han sjöng ikväll.
Ja vi får se vem som vinner.. Spännande!

Till Idol blev det en massa godis o mys i vår nya soffa. Härligt:)
Sen kom Kenny hit för han o Peter ska lira data nu i helgen.
Tog en kopp kaffe o kollade färger till vårt vardagsrum bla.
Det e ju Kenny som ska hjälpa oss. O det tackar vi för:) Jätte snällt

Nu lirar dom o barnen sover.
Jag kollar på datan o på tv. Har även bokat in ett par träningspass inför nästa vecka. Ska bli riktigt nice:)
Hade velat träna imorgon oxå men hinner tyvärr inte..
Får bli en ridtur istället:) Hoppas det inte regnar bara.

Nästa helg e det Törringe. Då e det 80 tal som gäller.
Någon som e sugen???

Fick ju en jätte fin lila jacka av mina föräldrar när jag fyllde år som tyvärr inte passade.
Skit störigt!! För den va skit snygg
Den fanns ju tyvärr inte i mindre storlek så klart. Typiskt!!
Har ju velat ha entyp skepparkavaj jätte länge nu.
Men jag ger mig inte för jag SKA ha en. Så det så.

Det blev två linne, en tröja o en sjal istället för jackan.
Jätte fina saker:)
Ett stort tack till mina älskade föräldrar:)
(fast jag o mamma inte alltid har samma smak) haha

Imorgon kommer min kära bror hem som varit en vecka på Gran Canaria.
Väntar mig en väldigt brun Robin..
Själv ser man ut som ett lakan..
Måste sola lite nu.

Nej nu ska jag kolla lite frisyrer. e så himla trött på mitt hår.. Igen!!!

Tack o Hej

Kommentarer
Postat av: Alexandra R

jA just det då är det Style som kommer ditt cch uppträder bland annat väl? :) Såg det dånär jag var på Törringe förra helgen..

2009-11-07 @ 08:54:17
URL: http://stadsglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0