Frisyrer

Har nu kollat på säkert 2000 olika frisyrer.
Men bara två föll mig i smaken.. Helt otroligt.
Sen e det ju det att man ska våga oxå.
Samtidigt som jag vill klippa av mig håret så vill jag inte eftersom det vuxit ut en bra bit nu.
Svårt!!
Skulle bara vilja sätta mig i en salong o säga gör vad du vill med både frisyr i färg.
Men det har jag inte råd med nu tyvärr.
Vill hellre bli klar här hemma.
Så det får bli hemmaklippning o hemmafärgning.
Klippningen utför jag dock inte själv..

Ahh får sova på saken angående frisyr.

Tips någon????!!!!
Säg gärna till i så fall



Kommentarer
Postat av: Danni

Jag tycker du ska ha långt hår! Ända ner till rumpan, hehe! Du kan ju ändå ha lugg och färga det i nån fin färg.

2009-11-08 @ 20:44:46
URL: http://www.babybambola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0