Akuten

Japp nu e Peter o Oliver iväg på akuten.
Olli har en riktigt hemsk hosta o han låter väldigt trång i luftvägarna. Typ krupp låter det som.
Hoppas verkligen han får nått mot hostan. Stackars lille Olli.

I Fredags va vi på O`Learys inne på Entre. Det va jag, Peter, hans brödrar o respektive.
Först blev det mat o sen fotboll vilket vi tjejer va mindre intresserade av så vi tog en shoppingtur på själva Entre istället:) Inte alltid man går o shoppar uppklädd, välsminkade o fixad i håret.. haha
Men jätte trevligt hade vi alla fall:)
Det blev några coola kläder från New Yorker o en mysig kofta nu när det e så kallt.
Även nya träningsbyxor. Jätte sköna att träna i.
Efter shoppingen blev det bowling. Skit ball.
Men det va ju några år sen denna svensken bowlade o det märktes i poängen.. hahaha
Skit samma, huvudsaken e att vi hade trevligt o det hade vi:)
Sen åkte jag o Peter hem med tanke på att vi hade farmor här hemma som barnvakt.
O pågarna sov så gott så:)

I Lördags Va det ju Ladiesnight:) Ojojoj vilka snyggingar:)
Först va vi hos Camilla. Skulle varit här men eftersom hennes hus stod tomt så slapp vi kasta ut Peter o ungarna. Fast dom åkte ändå iväg till leklandet i Trelleborg. O dom hade haft jätte roligt.
Andy Pauline Kenny o Kajsa va med.

I alla fall så träffades vi hos Camilla vid tre o då blev det lite grönsaker o dippa. Alla fick fixat håret o mitt hemmagjorda bål blev uppdruckit.
Sen blev vi hämtade vid fem o fick skjuts in till arenan. Va på plats lite innan halv 6 då röda mattan rullats ut.
Väl inne blev det lite mingel o fördrink. Tog lite foto o fick vår fina t-skirt som ingick:) Jag blev fotad med snyggeMatte:)
Vid sju började middagsunderhållningen o sen va det igång.
God mat tyckte jag. Eller nja efterrätten va väl sisådär..
Fick tyvärr inte bra foto alls eftersom vi satt en bit ifrån scenen.
Plus att batteriet va skit dåligt på min kamera. Som vanligt när jag ska ha den..
Jätte trevligt hade vi under hela föreställningen så det kommer vi lätt göra om:)
Efter allt va slut så va det bara att hämta jackorna. Eller bara o bara. Fy fan vilken kö det va.
plus att ingen jävel tar hänsyn iheller.
Men efter långt om länge fick vi våra jackor.
Och egentligen skulle vi åkt in till stan o festat vidare men vi va rätt nöjda faktiskt så det blev en tur till mc- donalds istället. Jätte roligt hade vi med allt snack. hahaha
Försökte bla komma på några av skämten dom drog under ladiesnight men det lyckades vi inte med tyvärr. Ville ju gärna komma ihåg den dom drog om Anna Anka..
Men roligt hade vi ändå. O det hade nog våran chaufför oxå:) hahaha

Tack tjejer för en Supertrevlig kväll:)

Söndagen va man ganska så trött. Dock inte bakis som tur va.
Tog det väldigt lugnt hela dagen fram till jag skulle jobb kväll på eskilsgården.
Man va ju inte direkt taggad för att gå iväg o jobba när man va så trött men det gick bra ändå.

Ska jobba hela denna veckan på dagis. Jätte roligt e det:) Trivs bra.
Igår blev det ett pass bodycombat på kvällen o nu ikväll blev det Bodyattack.
Herregud alltså den bodyattacken e tuff. Fy fan va trött jag e efter.
Men det känns riktigt härligt efteråt. Hela kroppen e tränad till max o i Bodycombaten får man utlopp för sina känslor.
Ska försöka klämma in ett pass bodypump oxå. Vill gärna ha lite muskler på röven som dock snart försvinner känns det som..

Nej nu e jag riktigt trött.
Får sovmorgon imorgon i alla fall. Börjar inte från 10 o ungarna ska bli hemma från dagis så Olli kan bli frisk.
Oxå har jag ju bara 2 minuter till jobb:)

Ajöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0