Det va längesen

Japp ikväll blev det bodycombat träning:) Så jävla skönt det va.
Väldigt välbehövligt må jag säga.
Va ju ett bra tag sen jag tränade nu eftersom mitt knä har klyddat.
Kändes ganska lugnt idag faktiskt.. Peppar peppar
Imorgon ska jag prova på Bodyattack. Ska bli kul.
Skönt att komma igång nu igen.
Det behövs.

Har jobbat ganska mycket nu på sistone. Lite här o var.
Har varit i stallet nu några dagar. Trivs himla bra där:)
Skönt att gå i stallet o få rensa tankarna. Kan ju dock behövas vill jag lova!
Samtidigt så får jag motion o träning. Har ridit 4-5 hästar varje dag. Love it!
'
Nu e äntligen grindarna öppna på ängarna så nu får vi rida där.
Jätte mysigt e det.
Tog en tur med Pigall där igår. Blev mycket galopperande. O gissa o Pigall blev glad:)
Släppte efter en bit så han fick jävlar ta mig springa. Shit va det gick undan.
Älskar full fart. Härligt!

Men herregud vad jag saknar hoppningen..
Hade mer än gärna tagit upp den igen.
va ju ett tag sen man tävlade o va igång.
Pigall e ju inte så himla glad för dom där hinderna.. haha
Dom e ju livsfarliga enligt honom..
Men det ska nog bli lite hopp framöver. Det ska jag se till:)

Igår pratade Dennis med sin mormor i telefon. O då sa han mormor klockrent när han fick luren. (momo)
Så himla gulligt det lät:)
O gissa om mormor blev glad o stolt. hehe Hon blev nog helt rörd.
Han har blivit så himla stor vår Dennis. Jätte duktig med allt e han.
O han och Oliver har jätte kul tillsammans.
Olli e jätte duktig med han. Tar mycket väl hand om sin lillebror:)
Mina söta pågar:)

Funderar på att fixa en ponny till dom.
Båda två älskar att vara med i stallet.
Jag vet att mormor e med på det i alla fall:)
Ska höra med farmor o farfar om dom oxå vill bidra lite till en ponny. hehe
Det e ju ingen billig sport men en ponny behöver inte kosta så mycket.
Måste ju vara en som även e inkörd så vi kan ut o köra rundor tillsammans.
Ja vi får se hur det blir. Hoppas hoppas:)

Ja, vad har annars hänt??
Jo det har hänt mycket. Men det tänker jag inte skriva här.. Så lågt sjunker jag inte..
Som vissa andra tydligen gjort!! Jävligt moget att skriva istället för att ta det med mig.
Men det bevisar ju bara en sak...
Har verkligen annat att lägga min tid o energi på.
Har visserligen mycket att säga men det känns som det kvittar.
Tjänar ändå ingenting till liksom..
Folk har gjort sina val. Nu vet jag var ni står..

Har även hänt en väldigt tråkig sak.. Men vill inte gå in på det här..
Har inte hunnit smälta det inu.. Känns skit jobbigt i alla fall.

Gud vad jag längar tills vi ska sätta igång här hemma.
Det ska målas o fixas med golven. Nya möbler:)
Byta sovrum. Igen! För femtioelfte gången. Men så blir det när man bor trångt..
Nu ska vi ha det (lilla) Sovrummet. O jag ska ev få ett sminkbord från min mormor. Om det nu får plats.
Pågarna ska ha det stora rummet o dom ska få varsin ny säng som inte tar så stor plats. Ollis bilsäng tar ganska stor plats tyvärr.

Ja nu börjar det närma sig för ladiesnight. Det e den 24.
Mm hoppas det blir trevligt.
Hoppas även att maten blir god.
Det har ju kostat lite om man säger så..

Imorgon blir det en runda till Ekohallen o skopunkten med Lotta o Josse.
Måste ha lite saker till ungarna.
Det e ju ganska kallt nu liksom..
Det va typ 4 grader när jag cyklade hem från träningen ikväll. Fan vad jag frös.
Skulle haft vantar påmig.
Ska jobba  på dagis innan det.  Har inte varit på den avdelningen förr så det ska bli kul.
Ska bara vara där mellan 8-12.30. Lagom arbetstid. Tänk om man alltid haft det så.

Onsdag blir det nog fika med Tessan på förmiddan.
Sen blir det fika med Alice på kvällen.
Va väldigt längesen jag träffade Alice nu.
Blir ju lätt så när man har mycket att göra.
Hon tränar ju oxå bodycombat bla så där lär vi ses i alla fall.

Nej nu måste jag hoppa i bingen. E helt slut i hela kroppen.
Kommer ha duktigt med träningsvärk imorgon..

Tack o Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0