Host host o åter host

Ja här hostas det som bara den.. Oliver hade tydligen ingen halsinfektion som tur va men han hostar så han nästan spyr. Förkyld o feber har stackarn oxå:(
Fick Mollipect mot hostan. Tycker inte den har hjälpt inu precis..
Han började med den igår. Hoppas det släpper snart.
O nu har Dennis oxå börjat hosta så klart.
Det blir ju alltid värre när dom somnat så nu ligger dom o hostar ikapp i sovrummet.
Stackars mina älsklingar.

Ska jobba imorgon oxå mellan halv 8 o 4.
Sen blir det hem o duscha, göra sig iordning o umgås lite med familjen innan Pedalens Pågar som vi ska se imorgon på Gessie Byakrog.
Nära o bra. hehe
Ska träffas hos Tessan innan o käka lite. Undrar hur många vi blir?? Ja, det återstår o se imorgon.
Vad ska jag ha på mig??? Ja, det återstår oxå att se imorgon.. Har ju lite nyinköpta plagg nu:)

Orkar inte skriva mer nu. E ganska trött faktiskt.
Ska gå o lägga mig i min renbäddade säng med nytvättad pyjamas o jag e nyduschad.
Härligt härligt:)
Plus att här e dammsugat, nytorkade golv o nystädad toalett.
Skönt att ha det gjort innan helgen.
O helt undanplockat e här oxå.
fast det varar nog inte så länge imorgon med tre galningar hemma. Varav två rastlösa barn. haha
Ser väl ut som ett bombnedslag när jag kommer hem som vanligt..
Men skit i det huvudsaken e att dom har haft roligt:)
(fast ibland hade det varit skönt att komma hem till ett blåst hus) hehe

Trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0