Ny tvättmaskin på plats:)

Jodå nu e den nya tvättmaskinen på plats. Jävligt nice:)
Hade ju liksom ett berg av tvätt här hemma.
Så nu får maskinen gå som bara den.
Eller vad säger du syrran:) Hur går det med tvätten?? hahaha

Igår blev det Tacos  och Idol här hemma med syrran o hennes familj.
Mycket trevligt:)
Ungarna dansade o lekte som bara den:)

Idag va det kalas för Peters kusin. Där bjöds det på ostbricka o frukter.
Sen blev det cheesecake o kaffe. Mycket gott:)

Efter kalaset va det bara att fortsätta med tvätten o plocka undan en massa.
Har mycket som vi ska rensa o få iordning.

Skulle egentligen hem till syrran ikväll. Josse o Peter e oxå där men jag o barnen va vääldigt trötta så vi blev hemma.
Får bli en annan kväll gott folk:) Ikväll e jag tråkig..
Först somnade Dennis sen kollade jag o Oliver på Tv o efter en liten stund somnade han oxå.
Peter lirar data med Kenny o jag sitter här vid datan o kollar lite på tv.
Ska snart hoppa i bingen. E så himla trött.
Vet inte om det beror på vaccinationen bla.
Skulle kunna sovit igenom hela denna dagen känns det som..

Imorgon fortsätter det med tvätt o rensning.
Ska nog byta rum oxå. Önskar bara att där va målat.
Ska snart ta tag i det.
Sen blir det även en runda till stallet.
Hoppas det blir väder till att rida en runda oxå.
Tänkte ta en tur på ängarna:)

Puss o kram
ses på stan

Kommentarer
Postat av: Hanna (Elliot och Tuva)

Ibland önskar jag att jag hade haft en anledning till att slippa tvätta.... kanske skulle ta sönder maskinen.

2009-10-18 @ 22:07:39
URL: http://guillermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0