Nyfärgat hår

Har precis färgat håret:) Ska snart föna det o se hur resultatet blev.
Det va ju då verkligen på tiden. Gud va tråkigt det va.
Skulle vilja ändra frisyr oxå bara. Men vet dock inte hur.
Samtidigt som jag vill klippa av lite så vill jag inte eftersom det blivit ganska långt nu.
Har ju det på utväxt sen den förra frisyren jag klippte.
Jaja vi får la se..

Ibland önskar jag att jag kunde läsa av människor bättre. Hade varit ganska kul.
Plus att man hade nog inte behövt ta så mycket skit i sitt liv.
Inte för att jag e guds bästa barn. Absolut inte. Men man lär sig av sina misstag. Både med det ena o det andra. Ja, det får ni tolka hur ni vill..
Men!! Där finns ju dom som tror dom e (guds bästa barn) tydligen..
Fast det kan ju dom tro. Lätt att säga att andra snackar när dom gör samma sak tex.
Säger en sak men gör en annan. Ljuger en rakt upp i huvet, beter sig som skit rent ut sagt.
Lätt att skylla över sitt eget (skitsnack) om vi nu ska kalla de det på andra. Blanda in fel folk, vrida o vända på ord o meningar.
Skriva jävligt korkade saker o sen kanske inte stå för det.
O som sagt. Bete sig som, ja jag vet inte vad jag ska skriva.
Springa runt o säga att man ska ta tag i saker o ting för att reda upp tex.. 
Sen när det blir gjort så passar det inte.. Älta en massa skit hela tiden. Ta bort hit o dit. Ta åt sig hit o dit.
Ja herregud alltså. Nu snurrar det i min lilla hjärna igen. Tyvärr!!
Men nu fick jag skrivit av mig lite i alla fall. Finns gott om energitjuvar ibland.
Skönt att bli av med den/dom

Ja nu börjar Ladiesnight närma sig. Hoppas det blir trevligt.
Ska vara där inne halv 6 redan för då rullas röda mattan ut o det blir då lite mingel bla.
Sen vid 7 så börjar middagsunderhållningen. Vi ska äta där så hoppas att maten e god.
Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda:)
Man kan ju alltid gå in på deras hemsida o kolla.
Detta e första gången jag ska dit.
Har pratat med många nu som varit där o dom har haft jätte kul.

Innan vi ska dit så ska jag, syrran, Emma o Josse träffas här hemma.
Blir så med tanke på hur läget e. Plus att det kan ju tydligen bli lite krystat annars..
Här blir det nått gott att dricka o nått gott tilltugg till det.
Får ju inte vara mätta när vi åker in. Måste orka äta all maten därinne.
Undrar bara var förfesten e???
Ska försöka ta reda på det.

Nej nu ska jag kolla färgen i håret sen blir det sängen.
Ska till stan imorgon en runda med syrran o se om jag hittar nått att ha på mig o ett par stövlar.
Hoppas verkligen jag hittar nått..

Har även haft en trevlig eftermiddag hos min älskade mamma som fyllde år idag. Grattis än en gång mamsen:)
Älskar dig jätte mycket!

Gonatt


Kommentarer
Postat av: Annette

För de första, så nä du e inte guds bästa barn, de e de ingen som e, fast vissa vill tro de, men en sak Lina du har ett enormt stort hjärta,synd att inte folk ser de istället för allt annat skit. Och hoppas du får roligt o får skratta riktigt mycket på ladys night, för de e du värd o du behöver de verkligen. Älskar dig med. Kramiz Mamma

2009-10-22 @ 12:12:07
Postat av: Christel Palm

Super snyggt ditt hår när jag såg dig trodde jag det var en fotomodell på besök i vellinge =)

2009-10-25 @ 12:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0