Pissväder

Ja idag e det riktigt pissväder ute.. Tråkiga höst e nu här på riktigt. Bläää säger jag bara.
Som ni vet e jag inget big fan av hösten. Vad man än ska o vill göra så e det tråkigt väder.
Som idag då. Hade tänkt rida en sväng med Pigall, men det hoppar jag nog idag.
Känns inte så roligt att rida ut i ösregn o storm. Pigall gillar inte det i heller.
Det e nu jag hade mer än gärna haft tillgång till ridhus.. Fan va skönt det hade varit.
Hade även tänkt ta hundarna på långpromenad.. Typiskt!

Ikväll blir det 65-års kalas. Peters faster fyller år så det blir fest här uppe i lokalen.
Det blir nog trevligt. Vet som vanligt inte vad jag ska ha på mig bara..

Jobbade igår på Eskilsgården. Fullt ös va det där.
Jobbade bara mellan 7.30-13.00. Tänk om man alltid haft sånna tider. Det hade varit nice.

Hade en lugn dag o kväll igår.
Camilla, mamma o Filip kom inom en stund. Ungarna lekte som bara den. Full ös va det där vill jag lova.
Men roligt hade dom:)
På kvällen kom Kenny hit för han o Peter skulle lira data.
Jag kollade på idol sen somnade jag i soffan. Va verkligen helt slut igår.
Vaknade vid halv två o gick in o la mig i sängen. Det va skönt.

Veckan har gått så himla fort tycker jag. Dagarna bara springer iväg.
Lotta va här en dag o fikade. Alltid lika trevligt.
Va ju väldigt längesen vi sågs. Blir så ibland mellan gångerna. Men lika roligt har vi för det o mycket att snacka om. Det stora samtalsämnet har alltid varit våra barn:) Allid nått kul o berätta om vad dom hittar på för skit o roligt:) haha. Man får sig alltid ett gott skratt:) Min Oliver o Lottas Oliver e ju nästan jämngamla.
Det skiljer bara 9 veckor tror jag det e. Dom har ju växt upp ihopa:)

Har även gått igenom alla farmors saker nu. Samtidigt som det va jobbigt så e det skönt att det e klart nu.
Tog hem några saker men inte så många. För en gångs skull.
Har ju annars en förmåga att samla på mig en massa saker..

Nej, om man skulle göra nån nytta. Orkar inte egentligen. E skit trött i huvet o hela kroppen.
Har ingen ork eller energi alls idag. Skyller på vädert bla..

Ha en trevlig Lördag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0