Rensat

Idag har det blivit rensat bland en massa kläder. Skönt!
Alla sommarkläder e nerpackade i lådor o barn/babykläder i en låda. Smockfull blev den.
Det e sånt jag inte vill göra mig av med.
Fick även ihop en papperspåse full av babykläder som jag ska ge bort till en mycket go vän.
Hoppas du hittar nått du vill ha. Vissa saker e ju knappt använda eftersom dom växer så fort.
Man blev ju helt tokig idag när jag stod o vek alla små söta bebiskläder. Sugen blev jag oxå:) hehe
Jaja vi får se hur det blir med det.
Just nu känns det bra i alla fall. Det e fullt ös på mina två pågar dygnet runt. Fattar inte var all deras energi kommer ifrån. Härligt att se i alla fall:)

Tvättat vidare har jag oxå gjort. Det tar ju liksom aldrig slut..

Sen blev det en tur till stallet. Tog en härlig ridtur på ängarna idag i det fina vädert.
Mycket galopp blev det. Även i vattnet. Jätte mysigt.
Pigall va lagom svettig o blöt när vi kom till stallet.
Gav han en massa morötter hö o ett mysigt fleecetäcke på sig.

Middagen idag blev pizza. Jätte gott:)
Skönt att slippa laga middag ibland.
klockan hann bli ganska mycket o sen skulle Peter iväg o spela bandy.
Plus att Oliver hade ju då tjatat om pizza sen igår. Han ville så himla gärna äta det igår då ju, men vi hade tacos över så de blev det istället.
Gissa om han blev glad idag när han fick sin efterlängtade pizza:)
O det blev minsann Dennis oxå. Shit vad dom slevade i sig.

Sen blev det popcorn o mys framför tv då jag har mina program jag följer här på Söndagarna.
Först slocknade Dennis o efter långt om länge slocknade Olli.

O väldigt snart slocknar jag oxå känner jag. E så himla trött.
Bäst att hoppa i bingen.
Man vet ju aldrig när ungarna vaknar..

Imorgon kommer nog Lotta med barnen o fikar o leker;)
Ska iväg o ge Oliver vaccinationen imorgon oxå.
Han va inte helt frisk förra veckan när 3-åringarna skulle gjort det.
Men det gick bra att komma ner mellan 13 o 17 imorgon.
Har en känsla av att han inte kommer att gilla sprutan med tanke på att han fick bedövning häromdagen när han skulle sys i hakan.
Ska sätta på lite emlakräm till han så får vi hålla tummarna.
Synd att han missar sin simning imorgon bara.
Inte så bra att gå o simma när man e ganska nysydd ju..

Annars ser veckan ganska lugn ut.
Förutom helgen då.
Lördag e det ju Ladiesnight:)
O på Söndag ska jag jobba. Kväll som tur e..
Känns ju dock inte alls kul att jobba dagen efter man varit ute.
Får ta det lugnt helt enkelt. Börjar inte från kvart i tre som tur e.

Imorgonkväll e det simning med Dennis sen e det Bodycombat som gäller.
O på Tisdag e det Bodyattack som. Blir kanske på Torsdag oxå.
Skönt att hålla igång faktiskt.
 Just det. Ska ju på Me and I party oxå på Onsdag.
Hehe så lugn blev denna veckan.

Det va allt för idag gott folk.

Sov Gott

Kommentarer
Postat av: Hanna (Elliot och Tuva)

Ses kanske på ladies night... längtar redan!!!

2009-10-19 @ 22:34:07
URL: http://guillermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0