Syskonfoto

Ja som ni ser så har vi fått syskonfotona:) Blev faktiskt jätte nöjd med dom:)
Nu väntar vi bara på dom enskilda oxå.. Drygt att vänta bara..
E ju så nyfiken.
Men den som väntar på nått gott.

Igår va Lotta o Tessan o alla barnen här o fikade. Det blev ett helt dagis med blandade åldrar.
Fullt ös vill jag lova:) hehe.
Mycket trevligt:)

Sen va jag med Oliver på vårdcentralen så han kunde få sin vaccination.
Robin körde med oss dit så fick Peter bli hemma med Dennis som va jääätte trött efter allt lekande.
För han skulle ju inte alls sova när här va folk hemma..
Oliver va verkligen jätte duktig. Han gick in o satte sig precis som ingenting.
Han tittade på när dom gav han sprutan. Inte ens aj sa han. Strongt gjort må jag säga:)
Det e ju inga små nålar direkt.
Sen fick han välja en liten sak o det blev en liten sköldpadda med glitter på.
Efter det bjöd Robin oss på glass inne på Björns. Smarrigt.
Oliver han fick två gånger:) O det va han värd.
Har peppar peppar inte märkt nått på han inu. Lite öm i armen e han bara.
Men det blir man. Jag hade ganska ont i ett par dagar. Alla man pratar med säger samma sak.
O alla reagerar väldigt olika.

Igår blev det även träning på kvällen som bestod av Bodycombat. Riktigt härligt o välbehövt pass.
Skönt att få träna igenom hela kroppen.
Idag blev det oxå träning som bestod av Bodyattack. Fyfan!!
Det va jobbigt tyckte jag.
Man har ju då inte världens bästa kondis direkt.. Det märkte vi klart o tydligt.
Svårt att hänga med på alla hopp o rörelser första gången. Jag va inte den enda som hade problem som tur va.
Men Lotta hon e skit grym:)
Där fick man oxå verkligen tränat igenom hela kroppen.
Kommer nog ha ganska ont imorgon..

Imorgon fyller min älskade mamma år:)
Har glömt fråga vad hon önskar sig bara..
Blir en fika i alla fall:) Sen får vi se vad det mer blir.


Har även jobbat hela dagen idag på resturangen.
Stackars Carro e sjuker:(
Krya på dig vännen:)
Klockan ringde lite över 6. Fy vad trött jag va då.
O det va två stycken barn oxå. Dom ville inte alls gå upp.
Men efter lite välling o kläder på o litta vann i huvet så vaknade dom. haha
Så klart varmt o skönt vatten.
Sen körde Peter dom till dagis o jag gjorde mig själv klar för jobb.
Åkte med pappa in till stan idag. Tack för skjutsen pappsen;)
Va på jobb kvart i 8 o blev hämtad av la familia kl 4.

Nu e jag ganska trött faktiskt. Efter en heldag på jobb o sen en hårt träningspass så har jag väl lov att vara det.
Känns som jag ska bli förkyld.. Hoppas INTE!
Har varken tid eller lust med det.
Ska ju bort både Fredag o Lördag. Plus att jag ska jobba kväll på Söndag på Eskilsgården.
Sen har jag hela veckan därefter med jobb framför mig på dagis.
Fullt ös! Som vanligt.
E ledig imorgon, Torsdag o Fredag. Som det ser ut. Nice:)
Får passa på att få undan en massa städ o tvätt då.
Plus att jag måste hitta nått nytt att ha på mig till helgen.
Ska ju som sagt iväg både Fredag o Lördag.
Ett par nya stövlar hade ju inte varit fel.. Får se vad jag hittar helt enkelt.

Nej nu e det bingen som gäller.
Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0