Då försöker vi igen

Hade skrivit ett lång inlägg men så hände nått så allt bara försvann!!!! Kan man bli mer tokig då eller???
Skulle kunna skicka ut datan utan att öppna fönstret..
Men jag ångrade mig i sista sekunden som tur va..
Orkar inte skriva om allt nu.

Helgen har varit lugn. va på kalas hos Kenny som fyllde år. Plus att han tagit mc kort vilket ingen visste om.. hehe
Där kom han glidande på en motorcykel liksom o alla stod med hakan i golvet. haha
Grattis till det Kenny:)
Gissa om Peter blev knäckt. haha
Nu e han eld o lågor o vill oxå ta sitt. Det har han ju tjatat om nu vääldigt länge.
Fast nu stänger ju körskolan för mc så han får snällt vänta till nästa år.
Möjligt han pluggar o fixar teorin så e den borta i alla fall.
Inte mig emot om han tar mc kort. Jag älskar motorcyklar!! Det e så himla kul o åka.
Plus att många han känner har tagit det nu.
jaja vi får se hur det blir helt enkelt.

Jag måste ju även ta mitt satans jävla körkort oxå.
Det e bara så himla tråkigt att läsa.. Blääää!! Hatar den jäkla teorin.

Tog hem Pigall från betet i helgen. Nu har han haft 3 härliga månaders semester . Han va ganska fet o skitig kan jag säga..
Men vad förväntar man sig när han gått ute dygnet runt o bara tuggat gräs liksom.
Hade min medryttare med mig. Som tur va måste jag tillägga..
Där går ju även kor på det betet. O dom glor alltid så himla lömskt på en. Litar inte på dom alls.
Fast jag vet att dom e livrädda för oss.
O så klart så stod det ett gäng precis vid grinden där vi skulle gå ut. Men min kära medryttare jagade bort dom. hehe
Hade kännts säkrare att sitta på Pigall just då kan jag säga..
Skönt att ha han hemma nu:)
Ska bli kul o komma igång med ridningen igen.
Tråkigt att vi har hösten framför oss bara. Hoppas det inte blir så mycket regn.

Hoppas även att mina satans knä ska bli bra. Har så jäkla ont.
Känns som mina piller jag fick utskrivna inte hjälper riktigt. E bara så himla trött av dom.
Ska ju på återbesök den 17. Det e liksom 9 dagar till.
Vill ju gärna ha svar från röntgen oxå. Konstigt dom inte skickar svaren direkt liksom..
Ja den svenska sjukvården e ju som den e..

Hoppas det går bra på dagis idag. Dennis blev lite lessen imorse när jag skulle gå.
Han har varit extremt gnällig dom sista dagarna. Han går runt med tummen i munnen o sin snutte eller en liten kudde i handen o säger mamma. En riktig liten mammagris e han.
Men Oliver tar så väl hand om han:)

Måste dra nu.
Ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Hanna (Elliot och Tuva)

Mc-kort vill jag oxå ha, men får inte för min hönsmamma :-). Kanske kan bli av när man blir gammal!



Hoppas att dina knän blir bättre snart, Vc har inte mitt förtroende längre. Dom skriver ut lite piller till alla och hoppas att problemen ska gå över... kollar inte upp närmre.

2009-09-09 @ 16:17:32
URL: http://guillermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0