Fixat o trixat

Ja nu har vi fixat o trixat med bloggen några timmar här.
Eller Vera o Peter rättare sagt:)
Tack så mycket för hjälpen:)
Är inte riktigt klar inu men det kommer. Ganska kul o hålla på.
Inte för att jag fattar nått så där precis men jag väljer o vrakar i alla fall.
Det finns ju en jäkla massa att pilla med:)
Tur man har nån som e smart o fattar sig på datorer.

Idag blev det frukost på Björns med Cilla o Neo. tack så mycket för det:)
Sen cyklade vi hem till mig o då kom Vera o Kristina oxå förbi.
Vera skulle tyvärr jobba kväll så hon stack efter ett tiden.
Sen kom mina små älsklingar hem från dagis o då kom även Filippa. Det lektes o fikades hej vilt i trädgården
Jätte mysigt väder idag ju:) Mitt i September liksom men det har jag absolut inget emot.
Tycker inte alls det e kul att hösten e på väg. Ok bara det inte regnar hela dagarna så går det bra..
Visserligen e det mysigt att krypa upp i soffan med nått gott att trycka i huvet, tända ljus o filtar.

Köpte lite höstblommor idag. Ljung blev det. Jätte fina.
Några på framsidan i blommlådan o några på baksidan.
Hoppas det finns fler kvar för då ska jag köpa fler eftersom dom va så billiga.
Då gäller det att passa på så får man mycket för Pengarna.

Skulle behöva två nya stora blommor i vardagsrummet oxå. Har ju då tagit dö på dom två som står där..
Typiskt mig.. Men det blir ju oxå så satans varmt här hemma när det e varmt ute.. O ibland glömmer man att dom oxå e törstiga..

Nu ska vi snart måla här hemma o fixa alla hål som här e.
Så nu e det bara att ladda penslarna Barchow:) hahaha
I alla fall vardagsrummet. Är så himla trött på hur det ser ut..

O nu börjar min nedräkning för en annan sak....
kan inte säga mer än så..

Önskar man va jätte rik o kunde göra allt på en o samma gång.
För just nu e det jätte mycket som vi vill göra o ha.
Men den som väntar på nått gott..
O självklart behöver det inte bli så dyrt.
Men ändå e det ju faktiskt så att allting kostar..
Det får bli lite då o då helt enkelt.

Gud vad jag längtar till Ikea flyttar ut till Svågertorp.
Nära o bra för oss.
fast sämre för plånboken dock!
Men vissa saker e inte så dyra på Ikea. O där e alltid nått man vill ha.
Ja, jag i alla fall. Love Ikea:)

Nej nu e klockan helt för mycket.
Längesen jag va uppe så här sent. Brukar ju då somna i soffan. Har gjort det nu några kvällar.

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0