Luktar skit!

Fy fan vad här luktar skit idag. Bönderna har ju tydligen hittat gödseln nu..
Jäkla tur man inte hängt ut tvätt idag..
Det misstaget gör vi INTE om. Det hände när vi bodde på gården. Hade hängt ut en massa tvätt o då sätter grannen fart på sin traktor o börjar gödsla som bara den. O fy fan vad tvätten luktade! Vi fick nog tvätta om den flera gånger..

Ja kräftskivan gick bra o vi hade super trevligt:)
Hade en del att städa efteråt däremot.. Känns ju lönt att man städade innan.. E nej inte precis..
Vissa va tvugna att tömma flaskan medans vissa tog det lugnt med flaskan o vissa höll sig till läsk. hahaha
Men så e det väl alltid.
Vissa käkade kräftor o vissa grillade.
Till det hade vi en ostbricka. Jätte gott! Själv åt jag ett helt paket kräftor själv. Har man väl börjat e det svårt att sluta.. Tycker jag i alla fall. O det e ju inte för mycket kött på dom där små djuren. Vitlöksbröd till oxå.
Sammanlagt blev det 3 fulla sopsäckar med skit. O fy fan vad dom luktade.
Det e det tråkiga med kräftor att dom luktar fan rent ut sagt.
Sen blev det en massa godis chips o dippa popcorn bla. O en massa dans:) I vårt lilla vardagsrum. haha
Ja det blev att möblera om o sätta in en soffa i ungarnas rum.
Vi va 18 st som käkade. Det blev ett långbord genom vardagsrummet. Gick jätte bra:)
Sen kom några till efter käket så sammanlagt blev vi 23 st.  
Ja det blev ett hack i väggen, ett hack i bordet o nått spillt över den ena krukan. Annars ganska lugnt.
Ja några snusar fick jag plocka upp oxå.. Bläää!!
Längar till nästa kräftskiva:) haha
Tack för en super trevlig kväll allihopa:)

Det går jätte bra på dagis. Med båda två måste jag ju säga. Olli e nog den som reagerat (mest)
Han brukar säga på morgonen att han e trött o vill hem o sova. hehe. Men ända e dom uppe mellan halv sju o sju.
Speciellt igår va dom ganska trötta. jag började jobba halv 8 så vi va på dagis kvart över sju redan.
Det va vääldigt längesen vi va det.
Men det gick bra. Dom käkade frukost där.

Sen blev det simning på kvällen. Jag simmar med Dennis halv 6 till sex sen simmar Peter med Olli mellan halv sju o sju.
Lite störigt med en halvtimme emellan.
Plus att jag brukar träna bodycombat kvart över sju på Måndagar. Hinner ju inte det riktigt för Peter o Olli e ju inte hemma från den tiden. Måste lösa det.. Vill ju gärna träna liksom. o det e en jätte rolig träning. Hm ja vi får se.

Idag somnade Dennis halv sju. Snacka om att va trött. Olli somnade vid sju typ.
Det tar hårt att gå på dagis.

Nej nu väntar tvätten på att vikas. Sen ska diskmaskinen tömmas.
Peter tränar bandy till 22.00
Så jag o hundarna ska fläka oss i soffan o glo på burken. Får se vad den har att erbjuda idag.

Hej sålänge!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tack så mycket! =) Klart det är okej att du läser min blogg!



Du får lägga in lite bilder ju! Har inte sett Oliver och Dennis på över ett år.. Therese och Fredriks bröllop var nog senast! Var går de på dagis förresten?

2009-09-07 @ 11:35:32
URL: http://exanimoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0