Önskar

Ja fy fan vad mycket jag önskar just nu. Önskar bla att jag kunde skriva ner allt här men det blir nog inte bra..
Bäst att låta bli. Kan ju bli sååå fel annars.
Men just nu känns det inte så bra med vissa saker. Orkar inte skriva ner allt.. Tyvärr.
Har ingen lust till det nu..

Pågarna e lite krassliga nu. Förkylda o hostar. Dom får bli hemma hela veckan. Det e Peter som vabbar.
Jag jobbar. Man får byta ibland om det går.
Har varit på Resturangen nu ett par dagar. Jätte kul:) Som sagt e det alltid lika kul o jobba med Carro:)
Plus att det e skönt att komma ifrån denna hålan lite..

Ska jobba hela veckan fram till Tisdag på olika ställen. Roligt:)
Men det känns att man e i gång.. E ganska mör på kvällarna. Vissa dagar e längre än andra o vissa dagar e upp väääldigt tidigt. Men som sagt, det e kul med omväxling:)

Nej nu ska jag kolla klart på Greys Anatomi.


Ajöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0