Sexparty:)

Först blev det jobb mellan halv 8 och 2 idag. Sen hämtade jag pågarna på dagis. Hem o lämnade dom till Peter.
Sen stack jag o Camilla ner till byn o handlade en massa godsaker till sexpartyt.
Väl hemma igen så hjälptes vi att packa ihopa saker till barnen o sen begav sig peter iväg med dom till Kenny.
O då blev det storstädning här hemma. Duscha o gjorde vid mig med full musik. allt gick i 100 nittio. Phu!
Sen kom folket hit. Det käkades gott o partyt va igång. Skit roligt hade vi:) Det blev verkligen lyckat.
Måste vi snart göra om.
Det blev mycket snack o skrattande kan jag säga.
Vissa gjorde beställningar oxå.
Men fy fan vad dyrt det e med (leksaker) hahaha
När själva (partyt) va slut o tjejerna som höll i det hade åkt så fortsatte vi o trycka godsaker i huvet o babblade så vi nästan fick sår i käften. haha
Blev ingen utgång ikväll för vi hade lika trevligt här faktiskt.
Men det tar vi snart igen så vi får komma ut o svänga litta:)

Nu e jag väldigt trött efter hela denna dagen.
Sov gott allihopa!

Tack för en supertrevlig kväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0