Trött

Nu e jag jätte trött så det blir ett kort inlägg.
Blev inte många timmars sömn inatt.
Idag har det städats o planterats lite blommor när barnen va på dagis.
Plus att jag va på ett tråkigt infomöte på arbetsförmedlingen. Kan man bli tröttare??

Sen blev det lite ogräsplockning på framsidan efter en tidig middag. Skönt att ha den avklarad tidigt ibland.
Blev tidig nattning för barnen ikväll eftersom jag ska jobba imorgon mellan halv 8 o 2.
Upp kl 6 o lämna kvart över sju.
Dennis somnade halv 7 men Oliver hade lite svårare att komma till ro så det blidde lite senare där.

Imorgon blir det sexparty här hemma på kvällen. Ska bli jätte kul:)
Vi blir i alla fall 12 st som ska samlas. Sen får vi se hur det blir med utgång.. Det vet man ju aldrig efter två glas vin.. haha
Händer ju inte alltför ofta vi går ut. Men när vi väl gör det har vi himla trevligt o skoj.

Idag va ju Vera o Kenny på sitt ultraljud:)
Ett stort Grattis till lillebroren som ska komma nästa år.
En liten jägarKenny:) haha! Kan se pappa o son i skogen med geväret i högsta hugg.. haha

Nej nu däckar jag snart här. Måste sova så jag orkar med dagen imorgon.
Hoppas jag slipper smärtan i mina satans knä inatt. e så himla trött på det.
Kul att pillerna hjälper liksom..

Ja just det.. Peters lillebror tog ju precis sitt mc kort.
Han köpte en motorcykel idag o va här o visade den. Skit snygg!
Fan! Varför kunde inte Peter oxå haft mc kort.
jaja det kommer det oxå. Det lovar jag! Speciellt nu sen idag när han provade en liten sväng på Kennys mc här på området. Jätte lycklig såg han ut:) haha
Ska bli kul o få åka en runda snart..

Sov gott allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0