4-års kalas

Idag har vi haft 4-årskalas för Oliver.
Det gick jätte bra o vi hade trevligt.
O gissa om han fick många paketer.. Herregud va många det blev! Jätteglad blev han min stora påg:=)

Har även jobbat idag mellan 7 o halv 2.
Gästerna kom kl 4 så det va full rulle sen jag hem kom.
 
Har även haft 2 kvällar på rad så det blev att fixa en massa innan idag då.
Som igår lämnade jag pågarna på dagis redan halv tio eftersom dom hade påskfest.
Sen va det ner till byn som bara för att handla det sista.
Sprang på Lotta o lilla Emelie som skulle in på Björns o ta en fika med Tessan o hennes barn.
Jag gjorde dom sällskap på en snabb kopp kaffe.
Sen cyklade jag hem o tog en runda med hundarna innan storstädningen satte igång.
Satte på hög volym på radion sen gick jag loss på städeriet! Rent o fint blev det.
Härligt!
Sen va det bara att cykla till jobb för att jobba kväll.

Nu e jag så himla tröt i hela kroppen o huvet. Orkar inte hålla ögonen öppna längre.
Får skriva mer imorgon:=)

Natti Natti

Kommentarer
Postat av: vera

En Uppdate =)

2010-04-03 @ 02:01:30
URL: http://avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0