Barnkalas

Idag har vi haft barnkalas för Oliver på kulhuset i Trelleborg:=)
Det gick jätte bra o alla barnen hade superkul!
Väldigt smidigt att ha barnkalas där måste jag säga.
Barnen har himla roligt hela tiden, man slipper förbereda o handla en massa, slipper städa.
Plus att vi vuxna kan sitta o ha trevligt under tiden o samtidigt bli barn på nytt o leka av oss vi oxå. haha!
Så barnkalas blir det på sånna ställen i fortsättningen:=)
Oliver va helnöjd med allt o alla hans fina presenter han fick.
Tack allihopa som kom:=)

Efter kalaset blev det en snabbis i stallet. Oliver hjälpte mig.
Dennis sov som en stock i bilen.
Olli somnade oxå på väg hem från Trelleborg men vaknade så fort vi stannat bilen i stallet o skulle givetvis med o hjälpa mig. Min lille stalldräng

Sen blev det en snabb runda hem om o hämtade hundarna innan vi begav oss till mina päron.
Där bjöds det på grillat:=)
Fy fan va gott det va!! Riktigt uppskattat kan jag säga.
Efter maten blev det en god kopp kaffe o lite godis.
Barnen fick gå o leta upp sina påskägg som (påskharen) hade gömt.
Ojojoj va glada dom blev:=)
Där va både godis o leksaker i dom.
Tack för en trevlig kväll o go mad!

Nu e jag så trött i huvet o kroppen att jag mår illa.
Känns att det har varit en hektisk vecka både på jobb o hemma.
Har sjukt ont i nacken oxå. Konstig smärta som strålar upp i huvet..
Ska ta en pilla nu o sen nanna kudden. Börjar ju jobba kl 7 imorgonbitti.

Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0