Tidigt

Ikväll somnade mina älsklingar tidigt. Dennis halv sju o Oliver sju.
Jaha tänkte jag.. Va ska man nu hitta på. Hade ju redan dammsugit, städat toa, tömt o fyllt diskmaskinen, tvättat en maskin tvätt o plockat undan.
Då la jag mig i soffan under täcket o knappade på datan o glodde på tv.
Slumrade tom till en stund.. Vaknade av att Peter ringde kl 9. Tur va det för då började ju Greys.
Himla bra avsnitt ikväll. Ja, som alltid.

Jobbade till två idag sen hämtade jag pågarna på dagis o cyklade hem.
Bytade kläder o gav dom ett snabbt mellis sen gjorde vi Emelie o Lilia sällskap till byn då dom skulle hämta Learke som varit på kyrkis. Riktigt skönt väder o gå i. Dennis åkte i vagnen o oliver körde sin sparkcykel. Hundarna va oxå med så dom fick en rejäl promenad:)

Igår va jag ledig då dagis hade studiedag. Anna på jobb va snäll o bytade dag med mig. Det tackar vi för!
Blev egentligen två kvällar på rad nu eftersom jag bytat o haft mig men det e tur att man har snälla kolleger som ställer upp o bytar med mig så jag fick jobba dag istället.
Blir ju enklast så för mig nu eftersom Peter jobbar i Danmark..

Jag o barnen gick hem en runda tilll min mormor o morfar o hälsade på.
Vi fikade o barnen hade full rulle som vanligt.
Jag tror att min morfar sov gott inatt. Haha

Tränade Bodyattack igår oxå faktiskt. Riktigt nice!
Man e helt slut efter det passet.

Kollar just nu på Dirty Dancing. Åhh vad jag älskar den filmen!!
Han e ju bara så jävla snygg dessutom.
O all musiken e så himla bra:=)
Slutet på filmen e ju bara bäst o det kommer nu snart så det ska jag kolla på nu o dregla för mig själv.. hihi

Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: vera

Ja han e jäkligt het i denna film:D

2010-04-07 @ 23:46:38
URL: http://avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0