Fredag

Ja då va det Fredag igen.. Härligt eftersom att jag e ledig i helgen:)
Plus att imorgon blir det kräftskiva! Jajamen o då ska det ätas gott o drickas gott!
Ska sörpla kräftor som bara den:) Skit gott ska det bli.
Synd att det luktar så jävligt bara..
Men jag ser framemot morgondagen i alla fall o hoppas att det blir lyckat o att vi ska ha trevligt:)
Hinner nog inte skriva imorgon så jag återkommer på Söndag om hur det gick!

Annars har jag jobbat idag. Jag o min kära kollega Mia har varit väldans flitiga o röjt litta på avdelningen.
Alltid lika kul o fixa o trixa på jobb.
Och att man har kolleger som man trivs bra med. För himla roligt har vi i alla fall:)
efter jobb blev det en runda på Willys o handlade saker till kräftskivan.
Hem om o fixa lite sen blev det ännu en runda till byn.
Emelie skulle på systemet o jag behövde fylla på mitt lilla förråd. Camilla körde med då hon redan va här med Filip när jag kom hem från jobb.
Blev även ännu en tur till Willys då Emelie skulle handla litta. Ja jag passade ju så klart på att handla lite till då jag glömde handla kräftor till mig själv första gången jag va på Willys.. Smart va??
Jaja det man inte har i huvet....
Men så klart hade dom dåligt med kräftor på Willys så det blev en runda på Toppen oxå.
Väl hemma blev det att laga middag direkt. Spaghetti, köttfärssås, sallad o vitlöksbröd blev det idag.
O ett glas rött till det:)
Har sen plockat undan lite både inne o ute tills imorgon.
Men det e ändå en massa att göra imorgon.. Tältet ska upp om nu vädert tillåter, stolar o bord ska hämtas, duka, städa det sista, lämna barnen, göra sig iordning. Hitta kläder!!!!!! Åhhh vet ikke vad jag ska ha på mig...
Som vanligt... Hade det bara varit varmt hade det varit bra ju.. Lättare att slänga på sig en klänning typ..
Ska in en snabb runda till Ikea oxå faktiskt..
E ni förvånade???????

På Måndag börjar dagis igen för kidzen efter att dom varit hemma hela 8 veckor..
Får se hur det går. Men det går säkert bra. Oliver har pratat mycket om dagis på sistone nu att han vill dit.
Ja o lille Dennis han hänger ju med på allt som storebror gör o säger.. Hehe!

Ska även iväg en runda på Söndag o kolla på en (grej)
Men det återkommer jag med efteråt...

Lyssnar just nu på Rihanna o Eminem med: Love The Way You Lie:)
Fan va bra den låten e!!
Skulle lägga upp den här tänkte jag men fattar ikke hur jag ska göra..
Hjälp!!!!!

Nej nu ska jag försöka sova. Har en lång dag framför mig imorgon ju...:)

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0