Ja det regnar ju inte i alla fall......

Det e ju helt sjukt va det regnar! Riktigt bull e det!
Nu känns det verkligen som att sommaren e över...:(
O det känns så jävla tradigt tycker jag.
Denna sommaren har bara susat förbi.. Tycker den har gått ovanligt snabbt.. Eller va tycker ni??
Nu kan man snart inte vara ute o pilla i trädgården o på framsidan. Inte sitta ute på dom varma sommarkvällarna långt in på natten. Göra utflykter på samma vis.. Usch fy!!
Nu ska man snart behöva sitta inne hela tiden.. Inte kunna vara ute o få färg av solen.
Barnen kan inte springa av sig samma energi inne som ute.. Bläää va deppig jag blir.
Nu ska alla varma kläder fram igen som tar plats...
Visst e det mysigt att tända en massa ljus o mysa under varma goa filtar när man kryper upp i soffan.
Men litta mer sol o värme hade ikke skadat..

Nu cyklar Oliver som bara en helt själva:):) Han bara hoppade upp på cykeln häromdagen o cyklade iväg.
Peter va på kulhuset med ungarna o där cyklade han helt själv på tvåhjulingarna.
Sen när dom kom hem tog han sin cykel när Peter lagat den o cyklade som bara den:)
Hans cykel har varit lite sönder hela sommaren så vi har inte tänkt på att cykla för han ville ju ha sin sparkcykel.
Men  nu jäklar! Min duktiga stora påg:)

Ja, vad har annars hänt??
Jobbar o står i.
Peter har en vecka semester kvar sen e allt igång igen. Dagis o rutiner.
Ska snart ta hem hästen från betet. Håller på o jaga medryttrare nu.
Min gamla kunde tyvärr inte mer då hon ska plugga i Lund.. Mycket synd:(

Någon som e intresserad?????

Nej nu ska jag vara lite social här:) Blir snart litta käk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0