Ledig idag

Skönt att vara ledig idag:)
E ganska trött känner jag.. Orkar inte göra nånting egentligen..
Men tvätten måste tvättas o hängas upp.. Sen ska ju skitet sorteras o vikas oxå men det får faktiskt Peter göra.
Plus att toaletten ska städas o det får han oxå göra för det har jag sparat till han..
Ja, jag e ingen jävla hushållerska här inte!
O när man väl e ledig vill man vara (ledig)
Klart att det alltid finns nått att göra men man behöver ju inte slita arslet av sig..
Samma sysslor gör jag på jobb typ varje dag så att så himla ball e det inte..

Jaha, idag flyttar min lillebror till sin nya helt egna lägenhet..
Han har köpt en jättefin lägenhet i bruksparken.
Han ska bo med sin flickvän där.
Har bara sett lägenheten på bilder så det ska bli kul o se den live:)

Har tagit fram fisk som vi ska ha till middag idag. Det e torskfileer.
Men jag vet ikke vad jag ska hitta på med dom..
E sugen på att göra en fiskgryta.. Det va jätte längesen vi hade det.
Någon som har nått roligt förslag???

Nej nu ska jag o kidzen hänga tvätt o sen kolla på tecknat i soffan:)

Ajöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0