Ojojoj

Ja ojojoj va det alltid ska vara mycket på gång!
På Lördag e det kräftskiva som vi ska ha här hemma. Ja om vädert tillåter vill säga....
Det va ju fan rent vad det har pissregnat dessa dagar...
Åhh va deppig man blir! Var tog sommaren vägen liksom??
Jag har långt ifrån fått nog i alla fall... Vill ha mer sol o värme!!
Ja som sagt: kräftskiva.. Det e ju litta att förbereda o sånt..
Har folk som hjälper mig så klart men eftersom det blir här hemma så måste man ha litta ordning o reda, saker på plats, osv osv. Hahaha ja ni fattar!
Tältet blir hämtat imorgon så det blir uppsatt på fredag beroende på vädert eller så blir det på Lördagen.
Det står att det ska bli sol så det får vi allt hoppas:)
Har ju preliminärbokat lokalen men vill helst slippa vara där..
Jaja vi får se hur det hela artar sig..

Pigall ska hem från betet nu när som..
Vädert o betet börjar bli sisådär.. Vill därför gärna ha hem han.
Men har fortfarande inte fått svar om o när jag kan ta hem han till stallet där jag stod innan betet.
Plus att jag måste ha en ny medryttare.. Tyvärr så fick min gamla medryttare sluta eftersom hon skulle börja plugga i Lund.. Kul för henne men jävligt bull för mig o Pigall
Trivdes fruktansvärt bra med henne:)
Har ett par st som e intresserade som ska komma o kolla på han o ev provrida.
E ju därför lättare att ha han i ett stall..
Åhh vad jag önskar att vi bodde så jag kunde ha Pigall hemma..
Fy fan vad roligt det hade varit:) O vad det hade underlättat:)
Det e en av mina högsta drömmar!! Hoppas den slår in en vacker dag...

Sen e det ju fortfarande det där jävla körkortet som jag MÅSTE ta tag i IGEN!!!
Åhh va det e drygt att inte ha det. Så jävla låst o handikappad jag e bara för att jag INTE har det...
Pinsamt e det fan oxå!!!
Tänk om man bara hade haft ett läshuvud liksom...
Ja sen e det ju inte så billigt iheller att ta det precis...
Det e fan att man inte tog tag i det ordentligt för några år sen...
Detta e verkligen nått som gnager mig i huvet varenda eviga dag som går!!!!

Inte konstigt man har huvudvärk var/ varannan dag...
O migrän...

Måste börja träna igen.. Seriöst jag måste!!!
Vill komma igång med passen på gymmet o ridningen.
Det blir att ta tag i det nu igen!!
Hästen har ju varit på sommarbete o haft semester så det kan jag skylla på där..
Men passen vet jag ikke vad jag ska skylla på..
Nu blir det nyttigare mat här hemma o mer rörelse. Rutinerna rullar igång igen..
Känns bra!! O det får bli extra långpromenader med hundarna:)

Jaja nu får det vara slutgnällt för idag.
Jobb imorgonbitti så jag borde sova för längesen som vanligt.....

Himla bra självdiciplin va????
E jag ensam om det eller??

Kommentarer
Postat av: Annette

Jag tycker du ska skita i all träning, och börja med ditt körkort, jag tycker de e viktigare än all träning, de kan du göra sen när du tagit körkort. De e så himmla mycket jävlar anamma i dig Lina, ta fram de när de gäller körkortet, ge dig fan på att de ska gå, du e ju i sådant stort behov av kortet. Och sen kanske ni hittar ett litet ställe på landet, där du kan ha alla dina djur, förstår att du verkligen vill ha de så, som du själv vuxet upp. Puss Kram Mamma

2010-08-19 @ 11:23:56
Postat av: Lina

Ja du har så rätt mamma:)

Puss o kram

2010-08-19 @ 20:42:28
URL: http://miniliniz.blogg.se/
Postat av: vera

Självdiseplin, vad är det?? ;-) Kram

2010-08-19 @ 23:47:38
URL: http://avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0