Förkyld

Åhh denna jäkla förkylningen!!! Vill bara bli av med skitet nu..
Har varit förkyld sen i Fredags..
Nu börjar ungarna att bli litta snoriga oxå så klart..
Dennis har varit lite konstig nu ikväll o hostar som bara den när han somnat.
O så klart vaknade han av hostan o kommer nu inte till ro.. Känns lite varm men ingen feber så direkt..
Hans temp brukar ligga på 36.5 precis som Oliver. Men nu låg den på 37.3 typ..
Jaja vi får se..

Har varit ledig idag:) Skönt va det förutom att jag vaknade med en jäkla huvudvärk o ont i ryggen så klart!!
Varför inte liksom???
Varför ska man må bra o så när man väl e ledig...
Jaja efter några piller blev det lite bättre.

Jag, Rex o barnen har varit en runda hos mamma o pappa idag. Fullt ös på ungarna va det hela tiden som vanligt.
Filip va oxå där. Vi käkade pizza till middag där sen körde Martin oss hem.

Tack för en trevlig dag som vanligt :))

Imorgon ska jag jobba kväll... Typiskt att jag missar hundkursen bara:(
Men så blir det när man inte kan byta pass alltid..

Ja om nu inte Dennis blir mer kass... Håller mina tummar att han håller sig frisk!
Vill inte att dom missar så mycket på dagis.
Det e ju snart Lucia bla..

På Lördag blir det Party o det ser jag verkligen fram emot:)) Längtar!!
Alltid kul med brudarna:))

Men nu blir det natti för mig.

Kommentarer
Postat av: vera

Yeeeeeeeeeeey, en uppdatering=D

Så Trevligt ;D

Tråkigt med dessa jävla förkylningar=(



kramiz

2010-12-08 @ 00:02:21
URL: http://avkb.blogg.se/
Postat av: Annette

Tack själv för en jätterolig dag. Håller med Vera roligt när du uppdaterar. Puss Mamma

2010-12-08 @ 11:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0