Snälla Tomten

Allra mest av allt önskar jag mig ett körkort så klart..
Hade du kunnat ordna det hade jag blivit ÖVERLYCKLIG!!!!!!!
Jag e faktiskt VÄÄÄÄÄLDIGT trött på att cykla o gå överallt..
Speciellt nu när det e så himla kallt o halt...

Men e det för mycket begärt med ett körkort så kan du väl ordna en elcykel till mig åtminstone..
I alla fall så jag slipper att trampa o trampa o trampa..
Det e faktiskt ganska tungt i alla backar o SPECIELLT när man har en cykelkärra med två barn som blir tyngre o tyngre...
Borde ju ha feta jävla benmuskler men e som en dö sill när jag väl e hemma från cykelturen med kidzen..
DRYGT!!
Inte för att jag e rädd för att röra på mig.. Nej nej tvärtom!
MEN nu har det blivit lite VÄL mycket motion på sistone tycker jag...
Cykla till jobb, hem på rasten till hundarna sen tillbaka på jobb o sen hem med kidzen från dagis.
O sen blir det även en cykeltur fram o tillbaka till stallet..
Ja som sagt det e ett farligt farande o flängande så du förstår nog att jag e litta trött i benen om dagarna va??
Tung last, uppförsbackar, oftast motvind...

Ja detta e det jag önskar mig mest av allt..
Hoppas du kan fixa det på nått sätt..

Tack på förhand!

Kommentarer
Postat av: Danne

Haha! Ja, det hade väl vatt en supertrevlig julklapp!! Hoppas du får det! :))

2010-12-15 @ 18:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0