Då va det tid igen

Med sjuka barn då alltså..
Nu e båda krassliga men Oliver har feber, e förkyld o hostar som bara den stackarn:(
Han hade även ont i magen innan han somnade..
Åhh va dryg denna årstiden e! Många sjukdomar hela tiden..
Kräksjukan ska vi ju inte tala om.. Känner som har den eller har haft den.
Hoppas verkligen inte att vi får skitet igen..

Annars har jag jobbat hela helgen. Det blev tre kvällar på rad.
Nu ikväll har jag jobbat med Emelie:) Trevligt trevligt:)
Fast när vi skulle cykla hem så hade ju himmeln öppnat sig totalt vill jag lova!!
Pissväder!!
Jag va helt dyngsur när jag kom hem. Sminket hängde på hakan o håret såg nytvättat ut..
Jeansen o jacka kunde jag nästan vrida som en disktrasa..
Tur att man skulle bara skulle hem.. Hoppas det inte regnar så imorgonbitti när jag ska cykla till jobb..
Peter ska vara hemma med våra små sjuklingar imorgon o jag ska vara hemma på Tisdag.
Men då e jag ändå ledig:)

Väl hemma från den blöta cykelturen från jobb blev det en varm dusch o sen pyjamasen på.
Efter det blev det 2 stora nygräddade pannkakor som jag glatt tryckte i huvet..
Nu sitter jag här vid datan o tvingas även glo på hockey..
Inget som intresserar mig direkt..
Hade det varit Sverige som spelat så hade det varit lite intressant i alla fall.
Ska ändå snart hoppa i bingen. E ganska trött nu efter jobb o ska ju upp tidigt imorgon.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: vera

uff, tråkigt med sjukdomar:(

Ja Kenny e frisk som en nötkärna igen.

Han e helt övertygad om att han kräkte av dålig burgare... Å det kan nog stämma för inget mer efter den gången å han har ätit som vanligt..

Men hoppas ändå ni klarar er från eländiga kräksjukan:(

Hatar denna årstid!!

Vill nu ha underbara våren här..

Vi höres å störes angående tisdag, puzz

2010-03-01 @ 02:05:54
URL: http://avkb.blogg.se/
Postat av: vera

Förresten, krya på barnen!!

2010-03-01 @ 02:06:49
URL: http://avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0