Dålig stil!!

Först o främst e det mycket dålig stil av mig att blogga så här sällan.. Jag vet!!
Men har faktiskt haft lite klydd att komma in nu några gånger..
E jag ensam om det eller???

O ibland orkar jag inte bara. eller så har jag somnat på soffan som vanligt..
E så himla trött på kvällarna för tillfälligt. Brukar va då jag piggnar till men ikke nu.
Somnar för fan innnan ungarna ibland..

Igår va det 25-års fest för Josse.
Den va ute i Arrie byahus, så det va en liten bit ut på landet.
Där har man ju festat ett antal gånger med tanke på att man bott i närheten i 10 år.
Hötofta bodde vi i. Mitt ute på en åker typ. SAKNA!!

Hade en super trevlig kväll men god mat o trevligt sällskap:)
Dansade gjorde vi hur mycket som helst. O det känns i kroppen idag vill jag lova..
Vi hade köpt en massa olika saker som vi la i en låda som vi klätt i cellofan.
Det blev väldigt uppskattat:)
Alltid kul o ge bort sånt o även göra det.
I lådan fanns bla: Vinflaskor, cider, snapsglas, öronhängen, armband, läppglans, piercing, presentkort, choklad mm.

Josses pappa hade tagit med sitt band dit så det va liveband med trevlig musik:)
Även Alice tog en truddelutt.
Alice e grym!

Ett stort tack för en trevlig kväll:)

Kvart över två beställde vi taxi hem till Vellinge.
Då sa kärringen i telefonen: Den e där om 20 minuter.
Det gick lite mer än 25 minuter o då ringde jag o frågade om den va på väg.
Ja den e i Vellinge så den e där snart. Jaja tänkte vi. Det va ju inte lite kallt iheller. Fy fan va kallt det va!!!
Stod o hoppade o spände mig som bara den så kallt det va.
Efter en stund ringer vi igen o frågar. Då säger kärringjäveln att han inte släppt av alla i Vellinge inu men den kommer snart. Ohh gissa om jag va lack!! Ja inte bara jag då..
Så när det gått 50 minuter ringer taxichauffören upp Martin som beställt taxin o frågar var vi e.
Han påstår att han står vid Arrie kyrka. O Martin bara nej det kan du inte göra för där står vi.
Åhhh då står jubelidioten vid Hököpingekyrka o väntar.
Vet dom inte vad GPS e ????
Har dom aldrig kört därute liksom??
Så vi står o väntar på taxihelvetet i en timme!!
Tror ni vi får nån sorts kompensation?? NOP!! IKKE!! Inte ens en ursäkt fick vi.
Chauffören som körde påstår att han hade fått körningen kl 3...
Alltså har ju kärringen klyddat duktigt!!
Nej fy fan säger jag bara.
Ska ringa o klaga.. Tänk nu om man haft barn med sig. Oj oj oj då vet jag inte vad jag gjort.
Men chauffören fick veta både det ena o andra igår på väg till Vellinge..

Idag har jag varit ganska slö..
Ungarna vaknade ju imorse o när dom väl e uppe går det inte att somna direkt. hehe

Nej nu somnar jag här.
'Natti natti

Kommentarer
Postat av: vera

Yeay, Uppdate:)

Alltid trevligt!!

Jag hade varit så Lack på den taxi chaffören ska jag säga!!



Kram

2010-02-22 @ 18:30:07
URL: http://avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0