Färgat håret

Nu e håret färgat i alla fall.
Det blidde mörkbrunt. Som vanligt då typ..
Jag färgade Paulines hår. Hon hade köpt mörkblondt. Det såg faktiskt fint ut så jag blev nästan lite sugen på att prova det nästa gång.. eller snart.. hehe
Nu e bara frågan om jag ska klippa luggen igen eller ej????
Längden på håret ska ikke klippas i alla fall..
Det e på utväxt. Skönt att kunna sätta upp det när man inte hinner fixa till det.
Som på morgonen när man börjar kl 7 tex..


Idag har jag o en kär kollega varit o handlat på Ikea.
Mycket trevligt:)
Önskar man va rik som bara den så man kunde shoppat loss ordentligt..
Ville ha hur mycket som helst ju..
I Love Ikea:)

Igår va Vera, Kenny o lilla Annie här o käkade. Lika trevligt som vanligt:)
Skulle se en film när ungarna somnat.
Skit kass va den!!!
Så nästa gång väljer Jag o Vera film!!!
Gubbarna såg den o jag o Vera tog varsin data o underhöll oss med dom.
Jag satt o somnade till ett par gånger som vanligt..
E så sjukt trött på kvällarna nuförtiden..

Imorgon jobbar jag kväll...
Innan det så blir det ett besök på vårdcentralen o den handla hem litta mat bla.
Ska lämna mina busfrön på dagis oxå.

Nej nu e jag för trött för att skriva mer.

Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0