Lättnad

Ja herrejisses vilken lättnad jag känner nu. Har äntligen fått rett ut att par saker som har vilat väldigt tungt över mina axlar..
Det ena blev uträtt för ett tag sen o nu blev det andra det:) Känns verkligen jätte skönt! Nu slipper jag gå o ha ont i magen längre:)

Har jobbat hela veckan. Blev dock ledig i helgen:) O det har varit jätteskönt ska ni veta.
Har då jobbat varje helg hela December o Januari..
Det går bra på jobb men där e o göra.. Fullt ös hela tiden.
Men jag trivs jätte bra:) Gillar ju faktiskt när där e lite utmaningar..

Har tagit det lugnt i helgen annars.
I Fredags stack Peter till Kenny o Vera. Jag o ungarna tog det lugnt o käkade godis. Somnade på soffan kl 22.00
I Lördags va jag i stallet en runda sen blev det lek o bus med Oliver o hundarna i snön. Brr va kallt det va
Efter middan stack Peter till Kenny o Vera igen. Jag o barnen käkade godis o kollade på tecknat. Sen somnade jag på soffan lite efter 22.00 igen.. Vadå jag e trött??
Känner mig som en gammal kärring.. haha
Idag blev det en snabb tur till stallet sen hem o städade o tvättade lite o gick ut med hundarna medans Peter o Andy packade in vår gamla soffa o ett databord i ett släp som ett par kolleger frän jobb skulle hämta.
Skönt att det kommer till nån nytta.
Sen blev det mat o kakor hos Peters föräldrar eftersom Andy fyllde år.
Efter det åkte vi hem o då kom Kenny, Vera o lilla Annie hit.
Vi käkade pizza, drack kaffe o åt prinsesstårta.
Ungarna lekte som bara den. Jättefint lekte dom hela tiden. O roligt hade dom allt för man skulle kunna tro vi släppt en bomb i rummet.. haha! Jaja huvudsaken e att dom har roligt.

Tack för en trevlig kväll:))  

Nu måste jag sova för snart ringer klockan känns det som. Jobba jobba jobba!!

Kramiz

Kommentarer
Postat av: Karoline

Nu har jag också hittat hit! Och du ÄR gammal, snart 30 för fan.. ÅNGEST på det säger jag! Haha! :P Ha de bra!

2010-02-11 @ 12:37:51
URL: http://misskarolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0