Sugen

Varför blir man alltid sugen på nått gott på kvällarna??
Skit jobbigt e det. För oftast har man inte det hemma som man e sugen på.
Eller så vet man inte alls vad man e sugen på utan bara trycker nått i huvet för det ska så vara..
Tror inte jag e ensam om det problemet..
Eller???
Nu ikväll blev det riskakor o hårdkokta ägg för min del. Med en varm kopp te till det.
Ja ok jag tryckte ett par ballerina kladdkakakex oxå... Kunde ikke motstå dom när dom tittade så fint på mig i skafferiet..

Vaknade av snöstorm ute.. Jippi!!
NOT!!!
E ganska trött på det nu faktiskt.. Speciellt när det ska blåsa oxå.
Men hallå vi bor ju i ett blåshål liksom..

Fast ikväll när jag va på kvällspromenad med hundarna så va det faktiskt väääldigt mysigt att vara ute.
Helt vindstilla va det o snön knastrade under skorna. Inte så kallt va det iheller.
Riktigt skönt promenadsväder:) O det tyckte hundarna oxå.

Har jobbat idag oxå.
Va ju inte alltför pigg imorse när klockan ringde...
Måndag morgon liksom..
Har långvecka framför mig på jobb.
Men e ledig på Torsdag:)

Nej nu börjar snart CSI.

Ha en fortsatt trevlig kväll


Kommentarer
Postat av: K

Gud vad fin blogg Lina :) Inte visste jag att du hade blogg!! Kenny visade mig den precis! :) Den ska jag följa ;)

2010-02-23 @ 18:55:13
URL: http://thisiskay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0