Vabbar

Idag e jag hemma med barnen för Oliver e sjuk.
Han har fått halsfluss mitt i allt..
Ska påbörja sin penicillinbehandlning idag.

Trodde jag skulle få lite sovmorgon i alla fall men ikke sade nicke..
Dennis sprang av sängen kvart i sju. Tack för den:)
O när han har vaknat så e det välling o tecknat som ska fixas direkt.. Det ska ju helst vara klart när han vaknar.. Tycker han. Ja dom där barnen:) Dom vet minsann vad dom vill.

Hra haft två riktiga städdagar här hemma nu.
Har torkat av i nästan hela köket. Listor,elemnet,kyl,skåp,fläkt ja typ överallt där det alltid e skitigt.
O sen blev det storstädning i badrummet oxå. Skurade överallt med klorin power mousse sen spolade jag med duschen. Så nu e där så rent så kungen kan komma o pissa om han vill.. haha

Idag har jag en kass dag med mina knä som fortfarande jävlas med mig.
Speciellt det ena då.
E ganska svullen i det idag. Det e mycket större än det andra.
Åhh måste ta tag i det igen.
Sist sa dom att det inte va nått med detta e fan inte normalt att ha så ont o vara så svullen!!
Det e ganska drygt att gå o ha det så med tanke på att mitt jobb e ju absolut inget stillasittande jobb tex.
Där e o göra tro mig!
Sen e ju jag aldrig stilla precis.. JAG VET!!
Men sån e jag.
Annars händer det nog inte för mycket.

Idag ska min mamma hämta hem en valp:)
Gissa om jag ska dit sen o mysa med den!! Ja för det ska jag så fort gubben kommit hem.
Det e en liten chihuahua. Har sett henne på bild o hon e bara så himla söt:))
Undrar om man blir sugen då?? Haha
Jaaa självklart kommer jag o bli det. E redan jättesugen på en till hund.
Ja jag skulle ju kunna har hur många djur som helst det vet nog dom flesta som känner mig.

Idag händer det annars inte så mycket.
Olli e ju som sagt lite sjuker.. Inte för att det märks idag direkt.
Ingen feber i alla fall.

Ska jobba imorgonbitti. E egentligen ledig men det va någon som behövde ha lite semester o vad gör man inte för sina vänner/kolleger:)) hihi
Sen ska jag hjälpa till i stallet på Söndag då dom e iväg.

Nej nu ska jag hoppa i duschen o sen fortsätta städa.
O självklart underhålla kidzen:))
Just nu sitter dom o kollar på varsin film så här e väldigt lugnt. Just nu i alla fall. hehe

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja ett stort tack..behövde verkligen semester =)

Kramar

2010-02-12 @ 21:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0