Huvudvärk

Hatar verkligen huvudvärk! Speciellt när den inte vill försvinna..
Började redan i Fredagskväll sen satt den i från o till hela Lördagen. O igårkväll blev det bara värre o värre så det fick bli en migräntablett o sen in i sängen. Gonatt!!
E lite smått (bakis) av tabletten idag.. E öm i hela kroppen o trött som fan!
Känns som att huvudvärken kan komma igen så det blir att ta det lugnt idag.. (Försöka) i alla fall..

Igår blev det en tur till Vellingeblomman o vi handlade lite småblommor o ett nytt gräs som vi satte på framsidan. Det gräset vi hade där redan e nu på baksidan i en ny kruka.
Sen grillade vi o det blev en ny fiskrätt som jag hittade. Skit gott va det! Vill ni ha receptet så hojta till:)
När vi satt o åt sa Oliver att han ville hem till Lärke o leka med henne o bada i poolen så vi gick dit efter middan.
Det blev bad, Godis o goda drinkar:) Trevligt värre :)
Gick hem redan vid tiotiden då mitt huvud dunkade på mer o mer.
Sen blev det en pilla o sängen för mig..

I Fredags va vi en tur hos mamma o pappa innan dom skulle köra till stugan. Barnen ville bada lite i poolen o säga hejdå. Sen stack vi hem o slappade lite i solstolarna . Jag hjälpte Peter o raka sig på huvet.......
Jag gillar INTE det kan jag säga!! Men det e ju varmt ute o han blir väldigt varm..
Jaja det växer ut igen som tur e..
På kvällen kom familjen Krogh, Vera o barnen, (Kenny va sjuk) Lotta Jörgen o barnen, Josse, Rikard o barnen.
Vi grillade, badade, lekte, hoppade studsmatta, åt godis o drack gott:) Jätte trevligt o väääldigt livligt..
Blir ju så med många barn som e överallt o ingenstans.. 10 barn va här liksom. Phuu kan man lugnt säga.
Klockan blev nästan två innan sista folket gick. Skönt att sitta ute i det sköna vädert o bara snacka om allt möjligt.

I Torsdags lämnade vi barnen hos farmor o farfar medans vi körde till Plantagen o kollade. Där va mycket fint. Men inte uteblommorna som stod ute där.. Dom va fan inte fina..
Men vi hittade lite småblommor istället. Det va ta 7 st för 100 kr.
Klockan va ganska mycket så det blev Mc- donalds mat som vi tog med hem till barnen.
Sen planterade vi blommorna o efter det blev det en skräckfilm.

Nu har jag bara en vecka kvar på min semester... :( Fy fan va tråkigt!!! Dagarna bara springer iväg..
Det blev en tidig semester för mig detta året.. Känns lite för tidigt.. Skulle påbörjat den typ nu istället..
I veckan blir det lite utflykter som det ser ut. Vi ska bla till Ven o cykla, Halmstad en dag o ev Ystads djurpark en dag. Ja vi får se hur veckan blir helt enkelt..

Ajöken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0