Semestern är nu slut :(:(:(

Ja nu e tyvärr min semester slut för denna gången:(
Känns riktigt jäkla bull om jag ska vara ärlig!
Tiden går så himla fort..
Jag o Peter har haft två veckor tillsammans men han har 4 veckor till den gottegrisen.
Han har även tagit pappaledigt.
Visst har jag hunnit med en del saker under semestern fast det gått fort.
Det har ju blivit lite utflykter bla. O jag har verkligen haft tur med vädert.
Men det e bara att ta tjuren vid hornen o jobba på..
Så klart går jag på långvecka oxå..
Nej nu ska jag sluta gnälla o försöka sova. Inte så lätt när man vänt på dygnet bara..
Men jag börjar sju imorgonbitti så litta sömn hade ju inte skadat.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: vera

Natti Natt!

Du kommer fort in i jobbet igen..

Fast det känns ju alltid lite tråkigt då man ska börja jobba efter sin semester.... Kramis

2010-07-26 @ 00:23:02
URL: http://avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0