Trött!!!

Åhh herregud va trött jag e!! Skulle kunna somna vilken sekund som helst.. Men ändå inte...
Känner mig helt skum.. Vill gärna göra någonting men orkar helt enkelt inte idag.. Traaaadigt!!

Har inte varit ute o dansat på mega länge iheller.. Ska nog höra med brudarna om dom e sugan på det nästa helg :)
E ni det eller???????

Ja nu har man snart jobbat en hel vecka efter semestern... Känns ok men hade gärna haft mer semester!!
Har ju tyvärr hela helgen framför mig.. Inget emot jobbet men helgerna e tråkiga att jobba. Speciellt kvällarna..

Igår va Emma här o la i lite fler ljusa slingor så nu e jag ganska blond:) Blev super nöjd!
Blev sent innan jag kom i säng så när klockan ringde imorse va jag så jäkla trött. Hade nog råkat stänga av larmet så jag vaknade med ett ryck 6.33! Shit!!!!! Tänkte jag o sprang av sängen. Började liksm kl 7 då va..
Men jag va på jobb 6.55
Hade så klart en jäkla motvind till jobb.
Idag har det fan varit höst hela dagen... Bull!!!
Jag som måste sola o bättra på brännan nu.

Det e tydligen Gislövs marknad i helgen.. Så klart bara för att jag jobbar!
Kanske blir en liten runda på Söndag när jag slutat.

Nej nu ska jag glo vidare på burken. Men först lite bilder




Oliver o morfar i poolen:)



Dennis o mormor:)



En trött Olli efter allt bad med morfar:)



Ronja åker mer än gärna båt i poolen:)



Lillebror tittar hellre på när storebror, kusinen o morfar badar än att bada själv:)



 Fina Cloetta kollar oxå på när galningarna badar:)



Robin o kärleken (Elaine) myser :)



Ronja o Milli:)



Oliver o Filip:)

Kommentarer
Postat av: vera

Ja, herre jisses så liten bilen var haha..

Trodde den var mycket större!!

Jag får se hur jag gör med utgången eftersom vi är fullt i gång med bygget...

Men jag e annars på nästa gång=D



Kramis

2010-07-31 @ 01:10:13
URL: http://avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0