Skärpning

Ja lite skärpning på skrivandet här i bloggen Lina!!
Jag vet att jag e kass på att uppdatera o lägga ut bilder o så..
Vill jätte gärna men ibland pallar jag inte o ibland har jag inte tid.
Ska verkligen försöka bättra mig på det nu!!
Älskar att läsa andras bloggar. Där e ju vissa som e speciella o väldans roliga att läsa. O alla bilder som vissa lägger ut.
Tänk så olika alla skriver egentligen..
Vissa skriver verkligen direkt från hjärtat. O nån blogg får jag mig många skratt när jag läser.
Sen e där ju dom som lägger ner mycket tid på bilder o fixa o trixa med bilderna. Jätte roligt att läsa o se.
Så hade jag oxå velat göra i min blogg men jag vet ikke hur man gör o sen vet i fassen om jag pallar hålla på me det..
Jaja vi får se.
Nu vill jag göra om bloggen lite med nya foto o så.
Men det vet jag inte iheller hur fan man gör. Skulle behöva lite hjälp med det faktiskt..

Igår va jag på ansiksbehandling. Åhh va skönt det va:)
Fick även fixat ögonbrynen. Nice! Eller ja, så jäkla nice va det inte när hon vaxade mina ögonbryn.
Det kändes lite..
Men som man säger: Vill man vara fin så får man lida pin!!

Nu e det snart midsommar o det ska vi fira här hemma med en massa vänner:)
Vi blir en del faktiskt. Trevligt:)
Hoppas verkligen att det blir fint väder bara.. Håll tummarna!
Ska fira gubben litta oxå då han fyller år på midsommarafton.

Nej nu måste jag sova vare sig jag kan eller ej.
Börjar sju imorgonbitti o klockan e nu 01.00.. Bra Lina!!!
Kommer inte alls vara trött imorgonbitti eller så...
Plus att vi har mycket att göra på jobb o mycket här hemma inför midsommar att göra.

Semestern börjar på Måndag:) O ni kan tro att den e efterlängtad!

Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Annette

Va kul att och läsa att du tänker skriva lite oftare på din blogg, men jag förstår att du inte har så mycket tid över för detta. Men de kul när du väl gör de. Lite mer foto tycker jag oxå att du kan lägga in, alltid trevligt. Puss O Kram Mamma

2010-06-24 @ 10:17:32
Postat av: vera

Om du vill ha min hjälp så säg till men jag e ju inte lika bra på det som vissa andra är=)

Men jag hjälper dig gärna så gott jag kan!¨



Kramis<3

2010-06-27 @ 02:13:28
URL: http://avkb.blogg.se/
Postat av: AnnSofie

Tack! Känns skönt att veta att så många tänker på oss & henne. Hon är äntligen feberfri idag iaf :)

2010-06-28 @ 21:24:46
URL: http://annsofielina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0