underbart väder

Har varit helt underbart väder idag:) Har varit ute i trädgården hela dagen o pressat under solen.
Ja inte hela tiden förståss.. Har ju haft mina två vilda huliganer hemma då jag vabbat idag.. Igen!!
Samtidigt som dom har varit rastlösa så har dom skött sig väldigt bra o lekt ganska fint tillsammans.
Skönt att dom kan det så man kan få sitta en en stund då o då o koppla av.
Vi har även badat hundarna o klippt klorna på dom.
Städat till fåglarna efter att dom oxå fått vara ute hela dagen. O det gillade dom skarpt vill jag lova.
Klippt gräset, hoppat studtsmatta, gungat, fikat så klart:) o haft riktigt mysigt.
Oliver va hos doktorn med örat. Det va ingen öroninflammation i alla fall.. Men han va röd i örat o där e fortfarande vätska.. Ska hålla koll på det o ge han ipren. Skulle det rinna ur örat eller bli värre så skulle vi återkomma. Det kan ju kanske bli en öroninflammation... Ok???

Det blev grillat till middag idag. Fläskfile, pommes, majskolvar o goda såser.
O ett glas rött vin till det så klart:)
Efterrätt blidde det oxå idag som bestod av glass o varma jordgubbar. Det smakade riktigt sommar.
Vi åt tom ute idag. Riktigt härligt faktiskt. Annars brukar jag få spel o damp på alla insekter o kryp som finns all over the place när man ska äta.

Lite senare på kvällen blev det en power walk med dogsen o även Emelie hängde med. Tack för sällskapet:)
Tråkigt att gå själv alltid. Det va riktigt skönt o gå ikväll i det underbara vädert.
Det blev nog en hel timmes promenad.
O efter den promenaden blev det en härlig sval dusch. Benen blev även rakade.
E ju inte så snyggt med stubb på benen när man ska ha kjol eller annat som visar benen på sig.

Har precis sett säsongsavslutningen av Greys Anatomi. Åhh va sorgligt det va några gånger.
Satt här o bölade lite för mig själv då ungarna sover o Peter e hos Kenny o leker.
Älskar den serien. Den e så himla bra!! Synd att det uppehåll bara.
Drygt o vänta.. Jaja den som väntar på nått gott...

Imorgon e jag ledig enligt schema så det blir att vara hemma o ta det lugnt.
Mamma kommer kanske på fika om hon kan.
Hon har ju blivit opererad i sin tumme idag.
Hoppas att det blir lika fint väder imorgon oxå:)
Eller rättare sagt att det fina vädert håller i sig nu!!!

På kvällen imorgon ska vi se Sex and the city:) Äntligen!!
Ska bli himla trevligt:) 
Syrran har gaddat sig idag oxå.. Ska bli kul o se imorgon:)

Nej, nu ska jag titta vidare på So you think you can dance!'

Kramiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0