Vad hände???

Va fan hände med solen o värmen liksom???
Har ju varit ledig idag o hade verkligen hoppats på en massa sol o värme så vi kunde vara i trägården o ha det mysigt. Hade tänkt sola o få mer färg. Har inte hunnit med att sola så mycket nu i helgen om man säger så..
Istället vaknar man till ösregn o grått tråkigt väder... Åhh va deprimerad man blir..
Jaja det har varit en väldigt lugn dag inomhus istället med mys i soffan. Tecknat har gått varmt på tv-n hela dagen o till det har vi ätit popcorn o druckit saft:)
Barnen har varit lite rastlösa emellanåt men det har gått bra ändå.
Har varit väldigt skönt o inte gjort nånting specillet idag faktiskt.  Speciellt efter en händelserik vecka.
Helgen har bestått att jobb o kalas för lille Dennis som nu e två hela år.
Igår va det barnkalas. Vi hade supertrevligt o riktigt tur med vädert. Varmt o skönt va det.
Skönt när man kan vara ute så blir det mer plats för barnen att roa sig på.
Vi blir ju en del när vi samlas. Härligt:)
Tack för dom fina presenterna:)
Vattenkrig blev det oxå tom. Mest bland oss vuxna.. hahaha!
Det va en del som blev ganska blöta.. hihi

Har även köpt en ny o större fågelbur till våra fåglar idag.
Eller ja ny va den inte utan begagnad. 200 kr. Tack för det!
Känns skönt nu när dom har det större o kan röra sig mer.
Det va en pärs att få tag i dom jäklarna när jag väl skulle byta bur. Haha!
Blev biten några gånger. O det gör ganska ont faktiskt.. Speciellt av honan.

Satt o läste en massa bloggar innan. Herregud vad det har blivit populärt.
Jag har ju dom jag läser varje dag. O dom personerna känner jag eller vet i alla fall vem dom är.
Men alla andra jag läste idag va sånna som ligger högt på listan eller vad man ska säga.
Dom flesta har samma innehåll typ.. Lite av det privata, modekläder, krämer, smink, skor, nagellack bla bla bla.
O en sak som nästan alla har e: dagens outfit. Shit va många som kör med den.
Kanske man skulle gjort. Haha
Alla mina tråkiga kläder o skor. Nej tack
Har för det första inte tid o råd med det senaste hela tiden.

Men det e kul o läsa så kan man få lite tips o råd om allt möjligt.

Åhh va jag vill gå o få en ansiktsbehandling. Hade varit skönt nu till sommaren.
Har gjort det en gång innan o man känner sig verkligen fräsch efteråt.
Plus att nu har man ju lite färg efter solen oxå.
Ska kolla upp vad det kan kosta så ska jag fanta mig unna mig det. Ja det ska jag!
Det finns alltid litta skit i huvet som man behöver bli av med.

Varför e man alltid sugen på nått när man sitter framför tv-n o datan på kvällen???
Jobbigt!!
Vill inte stoppa i mig en massa skit o onyttigheter hela tiden iheller..
Ikväll blev det faktiskt morötter, solrosfrö o bubbelvatten för min del. Känns ganska bra.. Haha!!

Imorgon jobbar jag kväll...
Ska lämna barnen kl 11.
Börjar inte jobba från kvart i två så däremellan blir det ett par ärenden i byn o eventuellt en tur i solariet.
Hade hellre suttit i min trädgård o solat men det ser inte ut att bli fint denna veckan...
Fast jag hoppas Verkligen att det blir fint eller i alla fall uppehåll i helgen då det e stdent o markand vi ska på.
Det e ju Vellingedagarna som det heter Fredag till söndag. Ska bli kul:)
Shoppa i stånden o barnen kan åka karuseller o man kan äta gott:)

Håller tummarna för fint väder..

Kommentarer
Postat av: Hanna (Elliot &Tuva)

Jag tycker att du ska börja med dagens outfit precis som alla andra 15-åringar :-). Själv hoppar jag nog över den, klassar liksom inte in där...

2010-06-09 @ 12:07:59
URL: http://guillermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0