Ensamstående mamma

Japp det ska jag bli lite från o till nu..
Peter o hans kollega ska då jobba i Danmark ett tag framöver,
Dom har mycket att göra så dom ska sova där Måndag till Fredag..
Imorgonbitti åker han o kommer hem på Fredagkväll.
Ja, det ska nog gå bra. Lär ha fullt upp men det löser sig.

Nu e Despan igång:) Älskar den serien. Synd att man ska vänta en hel vecka tills nästa gång.
Kollar nu på den nya serien Cougar town. Riktigt ball e den.

Åhh hoppas ungarna blir friska snart. Dom hostar snart upp sina lungor.
Olli kräkte än en gång av en redig hostattack..
O Dennis hade 39.3 i feber innan han somnade. Fick självklart ipren så nu e den på väg ner igen.
Mina stackars sjuklingar.

Har tvättat hela dagen idag. Det blev nog 5 eller 6 maskiner. Galet!!
O nu ligger det en mega hög som bara väntar på att bli vikt.
O det e så himla tråkigt..

Natti Natti

Kommentarer
Postat av: vera

Är det nått du behöver hjälp med så säg till!

Om du behöver nån som kör eller nått..

Vi hjälper dig så länge vi inte ligger på bb å föder barn hehe:) Kramis

2010-03-03 @ 08:37:51
URL: http://avkb.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack så mycket Vera:-) Det ska jag göra.

Kramiz

2010-03-03 @ 10:44:10
URL: http://miniliniz.blogg.se/
Postat av: Annette

Du vet var Pappa och jag finns om du behöver hjälp med något♥

2010-03-03 @ 22:01:21
Postat av: Lina

Ja det vet jag mamsen:-) Tack tack!

Puss o kram

2010-03-04 @ 00:48:59
URL: http://miniliniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0