Hundskit!!

Läste precis en annan blogg om folk som inte tar upp sin jävla hundskit efter sig.
Att man ska behöva titta ner på marken hela tiden så man inte ska behöva trampa i en jäkla hundskit..
Seriöst!! va fan e det med folk???
Det e väl självklart att man tar upp skiten efter sin hund!!! Eller???
Tydligen e det ju inte det här runt vårt område..
Speciellt inte nu när snön har legat.
Men det e ju faktiskt så att bajspåsarna funkar precis lika bra vare sig det e snö eller inte!!!
Det e så jävla äckligt att trampa i det o sen behöva stå o skura sin skor från en annan hunds skit..
O inte nog med det. Dom låter verkligen sina hundar skita precis utanför mitt hus!! Precis vid brevlådan o på uppfarten!! Hallå!!!!! Hur fan står det till i huvet på folk????
Det ska jag liksom behöva stå o ta upp så inte jag eller mina små barn ska trampa i det.
Fy fan va äckligt!!!
O sen låter dom sin hundar stå o pissa i godan ro på vår häck oxå så den stinker bara piss!!
Jag hoppas verkligen att jag ser eller kommer på nån när deras hund skiter eller pissar här.
Då blir det inte roligt vill jag lova.. Har inte grannskapet hört mig förr lär dom göra det då.
Blir så jävla lack när man ska behöva ta upp efter andra. Speciellt vid mitt hus dessutom.
O vissa e ju riktiga kobladdor för fan. O halvlösa dessutom. Bläääää!!
Ska nog sätta upp en fet lapp snart.

Ja jag va tvungen att avreagera mig lite eftersom jag fick ta upp ytterligare en skit innan idag när jag tog in posten..
Blir så trött bara!


Kommentarer
Postat av: vera

Hundskit är äckligt! Å folk bör verkligen ta upp skiten efter deras hundar! Förstår att du e lack!



Kram

2010-03-08 @ 23:47:03
URL: http://avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0