Sjuka barn

Är ledig idag:) Skönt!
Men har två sjuka barn som har host tävling.. Olli vinner då han kräkt två gånger av ett par rediga hostattacker..
Mindre trevligt vill jag påstå.
Synd om dom små liven.
Imorgon blir det jag som får vabba..
Hoppas dom blir friska snart så dom slipper va sjuka.

Igår va jag o handlade på apoteket. Såg att där fanns lite smink o så.
Behöver verkligen en ny mascara så jag hittade en som verkade bra o den va bla för känsliga ögon.
Skit bra tänkte jag!
Kom hem o öppnade min mascara för att kolla hur den såg ut.
O va tror ni jag får se?? Jo det e en BRUN jävla mascara!!! Fan va lack jag blev
Kunde ju klart inte byta skitet iheller då jag öppnat den..
109 kr rent åt helvete!!! Vem använder brun mascara liksom??
Ja klart det e nån som gör men vem liksom????
E det någon som e intresserad så hojta gärna till..
Skickade ner Peter till apotetket för att kolla efter en ny i SVART då såklart.
Men tror ni dom hade det??? Anej!!! Inte Vellinge apotek inte.
Vad trodde jag liksom.. Men hur skulle det va om dom stod så man kunde se vilken jävla färg det e tex.
Åhh sånt blir jag tokig på!!

Peter o Kenny va på Ikea igår. Gulligt va?? haha
Det blev en ny byrå/skänk eller vad det nu kallas som vi har under tv-n. En svart sådan.
Blev himla bra.
Nu väntar vi bara på racket som det fint heter där förstärkaren o dvd-n o boxen till tv-n ska hänga.
Den kommer väl nu i veckan förhoppningsvis.
O sen e det vitrinskåpen som ska köpas. Får se om det blir denna månaden.
Annars får vi snällt vänta till nästa.
Det handlar ju alltid om dom där jäkla pengarna tyvärr..
Ska få upp gardinerna oxå o beställa en tavla vi hittat på nätet. Det e en oljemålad tavla. Skit snygg!
Ja o sen lite smått o gott. Ska bli kul när det e klart.
Önskar bara att man kunde göra allt på en o samma gång.
Hatar att ha det halvdant!
Ska ju lägga nytt golv i köket oxå.
Inte för att vi e överens om golv i köket men det blir jag som vinner i slutändan så e det bara!!
För det e ju trots allt JAG som städar mest här hemma..
O det golvet jag vill ha blir billigast.
Visst vill Peter ha det oxå men han tjatar om sitt klinker hela tiden..
O javisst e det skit snyggt med svart klinker men det e kallt om man inte har värmeslingor o skulle man tappa nått så går det i tusen bitar!! Jag vet eftersom vi har haft det när jag bodde hemma.
Jaja vi får se.

Ungarnas rum har jag lite jag ska fixa till oxå. Men det får komma sen för där e helt ok änsålänge..
Fast jag hade mer än gärna fått klart där nu oxå..
Har inte kommit på vad vi ska göra med den största väggen inu bara.
Vill göra nått fint där med djur typ. Eftersom båda älskar djur.
Det finns ju även coola photowalls eller vad det hette.
Vera o Kenny har satt upp en sån i sitt vardagsrum nu sen den nya väggen kom upp.
Det blev skit snyggt! Bra jobbat Kenny!

Nej nu måste jag ta hand om ungarna:)

Glöm nu inte kvällen stora händelse.
Då börjar ju DESPERATE HOUSEWIVES!!!!
Tjohoooo vad jag längtar.
O även efter det börjar den nya serien Cougar town.
Ska bli spännade o följa för den verkar ball.

Hej sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0