Storstädning

Ja storstädning blev det här ikväll.
Fick ett ryck men vet ikke var det kom ifrån..

Emelie o Lilja kom förbi på en kopp kaffe idag oxå innan dom skulle gå o hämta Learke.
Dennis sov en bra stund när dom va här men han vaknade lite innan dom hann gå så lite bus blev det.
Fast dom e sjuka så e dom väldigt pigga.
Fast Dennis har varit väldigt gnällig nu i dagarna. Han vill gärna sitta hos mig hela tiden o bli buren.
Han hade feber inatt/morse så jag får vara hemma imorgon oxå med dom.
Hoppas det inte kommer mer feber nu eller nått annat skit.
Den här kräksjukan verkar vara bra igång igen tyvärr..
O det vill vi ikke ha igen..
Josse kom oxå förbi på en kopp te o goa kagor hade hon köpt med:)
Ser så mysigt ut när hon går där med sin fina lilla mage:)
Tack för en trevlig dag tjejer:)

Kan ju vara kul med lite sällskap både för mig o barnen.
Kan ju bli ganska långtråkigt innanför dessa väggar..
O nu e ju inte pappa hemma iheller.
Kommer dock på Fredag:) O då e det Fredagsmys säger olli hela tiden. O pappa ska handla med godis från Danmark. Haha han e go han:)

Det e mysigt att vara hemma med kidzen men fan vad det kan ta på krafterna o tålamodet ibland..
Man e ju inte mer än människa liksom..
O mina barn e ganska krävande faktiskt.. Hehe
Det e fult ös hela tiden!
Ja, om dom inte har 40 graders feber..

Efter middan nu ikväll som bestod av resterna från igår så badade ungarna ett bra tag.
då passade jag på att få undan lite kläder, renbäddade sängarna, la i en maskin tvätt.
O när dom va färdigbadade fick dom faktïskt lite godis o mysa på eftersom dom hade varit så duktiga.
Plus att jag kunde storstäda toaletten. Skurade allt som gick o skura sen spolade jag av hela badrummet med duschen.
Dammsugade huset, torkade av i hela köket, tömde diskmaskinen, Tvättade två maskiner tvätt till o torkade golven.
Sen blev det tandborstning o pyjamas i vanlig ordning o sen kröp vi upp i soffan med kuddar o täcke o mös till det som vi brukar göra.
Först somnade Olli o sen Dennis. Som vanligt då typ..

Kollade på Greys så klart o sen lite annat efter det. Just nu bloggar jag o kollar på Criminal minds.
sitter nästan o somnar känner jag.
ska förflytta in oss till sängen nu o nanna kudden.

Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej Lina! Ville bara kika förbi och säga att jag läser din blogg lote då och då. Vad roligt att dina pojkar mår bra, och Dennis har blivit så stor!!! =) Galet, sist jag såg honom var han bara en liten plutt. Hoppas du mår bra, och hälsa Camilla! Kram

2010-03-12 @ 23:42:15
URL: http://hurvardetharda.blogg.se/
Postat av: K

SV: Tack så mycket! :) Har funderat på att färga det igen, men det tar så långtid att få det blont igen så vågar nog inte :) Shit, vad duktig du varit som städat så mycket! Hade jag aldrig orkat, bra att du unnar dig lite "Kagor" ;) haha ha det så bra!

2010-03-15 @ 14:42:44
URL: http://thisiskay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0