Update efter en hel vecka

Shit det har gått en hel vecka sen sist!!
Det e helt sjukt va tiden går fort..

Vad har då hänt??
I Torsdags va Emelie o hennes flickor här. Först käkade vi lite lunch som bestod av korv o makaroner sen blev det lite kakor på det.
Barnen lekte som bara den o det gick jätte bra:-)

I Fredags kom Peter hem från Danmark o på kvällen  åkte vi hem till Vera, Kenny O Annie så vi fick träffa lille Kalle:-)
Det blev mycket bebismys kan ni tro! Åhh va söt han e.
Man blir ju inte alls bebissjuk eller så...
Vi käkade o det blev en planka från Santa Lucia. Pizza till kidzen.

I Lördags jobbade jag kväll.
Va hemma kvart över nio o då såg vi det sista av melodifestivalen.
Va ganska trött så det blev en tidig kväll.

Söndag jobbade jag igen. Började sju o slutade två.
Eller jag skulle slutat två men det va lite kris på jobb så jag stannade. Va hemma kvart i åtta.
Va helt slut då kan jag meddela. O hade så satans ont i ryggen bla..
Peter masserade in voltarenkräm på mig o sen hade jag värmekudden på.
blev en tidig kväll där med eftersom jag va ganska så trött.

Måndag åkte Peter till Danmark igen o jobbade.
Jag o barnen va lediga.
På eftermiddan gick vi hem till familjen Krogh.
Barnen lekte som bara den. Det blev utklädning bla. Haha! Jätte söta va dom allihopa:-)
Vi fick stanna på middag. O efter maten så va det ju 4 st barn som ville bada.
O det badades som bara den. Haha!
Efter badet blev det lek en timme till sen begav vi oss hemåt.
Tack för en supertrevlig dag:-)

Tisdag va det jobb igen o efter jobb hämtade jag ungarna på dagis.
Cyklade till bvc som vi hade tid hos.
Dennis fick äntligen sin väldigt försenade 18-månaders vaccination.
Sedan blev det hemfärd.
Va inte hemma föränn kvart i 5.
Tack syrran för att du tog ut mina hundar!
På kvällen lite innan nio kom Peter hem.
Hörde bara nyckeln i dörren rätt som det va.
Tänkte va fan!!
Då hade han jobbat klart för dagen o skulle inte vara tillbaka i Danmark föränn kl 5 som idag då.
Så han sov hemma o barnen va hemma från dagis idag så dom kunde umgås med sin pappa.
Gissa om dom blev glada:-) O chockade imorse när dom vaknade. hehe
Nu har han åkt igen. Dom skulle jobba nu inatt o imorgon natt.
Så nu har han åkt på att jobba nätter oxå.

Imorgon e det jobb o även möte på jobb.
Sen blir det att hämta kidzen på dagis.
Josse kommer imorgon o ska klippa dom.
O jag ska färga o slinga mitt hår. Ska bli riktigt nice:-)
Har dock fortfarande INTE bestämt mig om jag ska klippa luggen igen????????
Jaja det återstår att se imorgon helt enkelt..
Åhh beslutsångets!!! HJÄLP!!!!

Nej nu kallar sängen.
Klockan ringer halv 6 imorgon.... Bläää

Ja just det.
Vera fyllde år igår.
Hoppas du hade en mysig dag vännen!
Grattis än en gång:-)

Tjingeling
Vi käkade middag där

Kommentarer
Postat av: vera

dagen var strålande igår, tack vännen:)

kramiz

2010-03-18 @ 01:20:26
URL: http://avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0