Busruset

Idag sprang Oliver busruset på dagis. Det tyckte han va jätte kul:)
Han va målad som en tiger i ansiktet när jag hämtade dom. Han fick en jättefin medalj som han stolt visade upp o även lappen som han haft på tröjan. Gullunge!!

 

 


Det har även blivit tillökning i familjen.
Här har ni dom nyinflyttade



Detta e Emil o Conny lila:)
Emil sitter längst hit. Conny lila e faktiskt lila men det syns inte så bra på bilden.
Typiskt att jag skulle ha en lila fågel va???
Anledningen att hon heter Conny lila e för att när jag va liten så hette en av mina låtsaskompisar det.
O det tyckte jag passade bra på henne nu.
Plus att jag älskar ju lila!! Men det vet ju redan ni som känner mig. hihi

Någon som e förvånad över fler djur i mitt hem???

Nej jag tänkte väl det..

Va hemma från jobb igår då jag mådde kasst efter en jobbig natt som bestod av hosta, hosta o åter hosta.
Jag o Dennis hostade ikapp.
Dennis vann då han spydde av en mega hostattack.. Stackarn:(
Jag hade typ ingen röst på morgonen o det kändes som det va sår i halsen. Ont som fan i huvet oxå så klart..

Men idag jobbade jag. Gick ganska bra trots huvudvärk fram till lunchtid.
Då spännde det till i örat som bara den o det slog typ lock.
Hörde knappt nått till slut o hade ont som fan ända ner i käken.
Kändes som jag gick i en bubbla.
Tog en treo men inte fan hjälpte det.
Ringde vårdcentralen o frågade om dom hade en tid men sköterskan sa att det va för tidigt så jag fick en tid imorgon istället..
Har knaprat piller hit o dit känns det som för att slippa smärtan.
Tog en citodon nu så jag hoppas att jag kan sova inatt.
Hör inte ett skit på örat bara..
Ska vara hemma imorgon från jobb.
Konstigt nog så har Kenny o lilla Emelie fått öroninflammation. Vi har ju umgåtts hela helgen..
Men det ska väl inte smitta?? Eller???
Ja det återstår o se va fabror doktorn säger imorgon.
Ska även till doktorn med pågarna imorgon på återbesök sen dom hade öroninflammation sist..

Nej nu ska jag trycka lite hostmedicin innan jag hostar upp lungorna oxå..
Åhh hoppas vi kan hålla oss friska sen. E så trött på alla sjukdommar nu!!!
Ge oss värme o sol nu tack!! Så vi kan hålla oss friska o få lite energi.
Energi det hade inte varit fel o få lite mer av. E så himla trött för tillfälligt.

Kramiz

Kommentarer
Postat av: vera

Åååh ni har skaffat er underlater,

En lila dessutom haha=D

Så fina!



Vad duktig lilla Oliver varit, vunnit medalj å allt=D



Ja, du går knapra piller som Kenny gör så ni kan bli friska igen!!



Kram på dig, ses imorn=D

2010-05-19 @ 00:28:56
URL: http://avkb.blogg.se/
Postat av: Annette

Va fina bilder på pågarna, och en stolt Oliver med sin medalj, han e så duktig, mormors påg, Hoppas de går bra för er nu hos farbror doktorn. Och att Conny lila och Emil kan trivas riktigt bra hos er, annars får dom flytta till mormor igen.

2010-05-19 @ 11:06:46
Postat av: AnnSofie

Tack, jag är väldigt mallig hehe.



Så stora pojkarna har blivit..

2010-05-24 @ 11:12:59
URL: http://annsofielina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0