Long time

Det va long time ago nu!
Jag suger verkligen på att uppdatera.
Ja vad har hänt sen sist? Har jobbat o jobbat, umgåtts med nära o kära.
Varit på tjejmiddag o sen blev det Harrys i Malmö. Blev väldigt besviken faktiskt.
Fy fan va mycket pack där va o fy fan va dålig musik. Gick ju fan inte o dansa.
Vi har alltid haft ball där innan men ikke denna gången tyvärr..

Har äntligen fått se söta lilla Nelly:=)
Åhh va liten o söt hon e!
Det har ni gjort bra Josse o Robin.
Ett stort Grattis än en gång!

Vet två st till som har fått bebisar. Har bara sett bilder på dom.
Daniella som jag har gått i skola med sen andra klass fick en jätte söt liten flicka som ska heta Keila.
Ett stort Grattis till er:=)

Peters kusin Therese  fick oxå en söt liten flicka. Igår faktiskt. Amanda ska hon heta.
Ett stort Grattis till er:=)

Min kusin ska oxå ha bebis men det e inte föränn i Oktober tror jag det va.
Undrar vad det blir??? Spännande..

Valborg va vi ett helt gäng hemma hos Camilla o Andre o grillade god mat. Fullt hus blev det verkligen vill jag lova. 15vuxna o 10 barn. Tror jag vi va. Himla trevligt va det:=)
O himla rörigt. Haha
Men så blir det när man e många. Fast trevligt hade vi o det e huvudsaken!
Efter maten o så blev det en runda ner till tivolit som va här i Vellinge nu i helgen.
Barnen o jag åkte lite karuseller. Kallt som fan va det bara tyvärr!!
Efter tivolit blev det en liten runda hem till Kenny o Vera där barnen lekte vidare en stund o käkade godis.

På Lördagen va jag o Oliver i stallet o fixade hos Pigall. Under tiden va Peter o Dennis en liten runda hos farmor o farfar.
Efter det bva det hem o duscha o göra oss iordning för att sen gå på barnkalas.
Douglas fyllde år:=)

På kvällen kom Vera, Kenny o barne hit o det gjorde även Camilla, Andre o Filip.
Vi grillade o käkade lite rester sen Valborg. Himla gott va det. Speciellt med rött vin till det.
Efter maten o en kopp kaffe gick Camilla, Andre o Fille hem.
Jag o Vera nattade barnen då Peter o Kenny gick ut i förrådet o lirade data.
Sen kollade vi på old dogs. Hahahaha fan va ball film,
Trots att jag va svintrött o klockan va mitt i natten som vanligt när det gäller oss. haha!

Söndagen blev det en runda till stallet.
Sen gick vi på tivolit ett par timmar i det fina vädert.
Blev en hel del åkande för barnen. Eller ja Oliver i alla fall.
Han älskar karusellerna. Jag, Oliver o Camilla åkte Twisten. Skit ball.
Visste inte riktigt hur han skulle klara det men det gick jätte bra.
När den va slut sa han: ska vi inte åka mer.. haha! Söta unge:=)
Vi hade sällskap av Vera, Annie, Kalle, Anna, Emelie, Lilia, Camilla, Andre, Filip, Emma, Kenny o farmor kom oxå en stund. Trevligt!





Kommentarer
Postat av: vera

Wiiie, en uppdate=D

2010-05-03 @ 22:05:20
URL: http://avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0