Söndag

Varför e Söndagar så himla tråkiga???
Kan de vara för att en ny vecka med jobb o alla måsten o rutiner e nära inpå??
Ja så e det nog.
Så känner ja i alla fall.

Visserligen har jag varit långledig nu. Fredag, Lördag o Söndag:)
Riktigt skönt o välbehövligt har det varit.
Men tiden går så himla fort bara.
Samtidigt som man vill hinna med o göra så mycket så vill man passa på o vila sig.
Hade ju planerat att göra lite på utsidan av huset men det ville ju inte vädert så klart!!
Typiskt!!
All vår skit skulle bli slängt på tippen men det blidde aldrig så idag.
Peter hjälpte Kenny o slänga deras skit sen fyllde han släpet med vårat så imorgon ska dom slänga vårt.
Bara det att det blir att köra två gånger för vi har så jäkla mycket skit att slänga.
Ska bli jätte skönt o bli av med det!
Har även rensat i min egna garderob o i den stora garderoben. Fyllde en hel sopsäck med kläder från bara min egen liksom..

Ungarna har hostat som bara den i dagarna. Speciellt Dennis. O Oliver e hes. Snoriga e dom fortfarande.
Drömmer mardrömmar gör Oliver o vaknar varje natt en eller flera gånger.
O Dennis vaknar av sina hostattacker. Lagom pigg e man på morgonen.
Har själv en jäkla rethosta som inte vill ge sig o en förkylning som inte vill bryta ut ordentligt. Huvudvärk!!
Fick även ont i ena örat nu ikväll. Åhh jag blir tokig!
Trött som ett helt ålderdomshem e jag oxå.
Orkar inte göra nånting egentligen så rensningen av garderoben idag va verkligen emot min vilja vill jag lova!!
Blääää Bläääää!! Så känns det nu.
Hoppas inte jag blir sjuk bara. Har inte tid o lust med det nu!

Dennis e verkligen inne i en rolig period nu:)
Vi skrattar som bara den åt han flera gånger om dagen.
Han har verkligen mycket skit för sig.
O hans stora idol e ju så klart Oliver. Han gör o säger allt som han.
O skäller jag på Oliver o han blir ledsen så skäller Dennis på mig. Haha!
Det lyser verkligen bus i ögonen!

Annars i helgen har vi umgåtts med Kenny, Vera, barnen, Jörgen o Lotta o deras barn.
Emelie, Jens skulle egentligen oxå kommit men dom stannade hemma o tog det lugnt istället.
Skönt det oxå! Men det kommer ju så klart fler gånger:)

Nej om man skulle ta o krypa ner under täcket o försöka somna i tid.
Har en lång vecka framför mig på jobb...
Ska jobba kväll imorgon. Hoppas jag mår bättre då bara.



Mormor, Dennis, Mamma, Moster

Kommentarer
Postat av: vera

Du e verkligen söt då du ler!

Ja du e ju självklart söt då du inte ler osså haha=D

Me du har ett fint leende!



Skönt att få väck skitet va?



Dessa jäkla piss förkylningar, bläää!

Kenny hade ju så klart öroninflammation=(



Vi ses på sommar festen i morn=D Kramen

2010-05-18 @ 17:03:20
URL: http://avkb.blogg.se/
Postat av: Lina

Hihi tack vännen:)

Japp vi ses på sommarfesten imorgon!



Puss o kram

2010-05-19 @ 00:08:13
URL: http://miniliniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0