1 Advent

Jaha då va det 1 advent idag. Som snart e över oxå tom..
Idag har vi fått upp ljusstakarna i vardagsrummet o det e det ända vi har julpyntat kan jag säga..
Båda stakarna som skulle stå i köket e så klart i sönder.. Så det blir att köpa nya o även nya stjärnor till dom andra fönstren då dom oxå e kassa...
Visserligen e det himla kul o handla nya saker, men som om man inte har en massa annat man måste handla nu liksom...
Jaja huvudsaken e att där står nått i fönsterna o en klädd gran eftersom vi ska ha julen hemma i år:))

Idag samlades vi hemma hos mamma o pappa o tog en snabb kopp kaffe innan det blev pulka åkning i backarna som e precis vid dom.
Det va vi här, Camilla , Filip, Robin, Elaine o lille Theo som åkte pulka. Jätte roligt hade vi.
Man blir ju som barn på nytt ;))

Efter det åkte jag, Dennis o Peter hem om till hundarna sen mötte vi upp Andy i byn o gick en snabb runda i byn på julskyltningen.. Oliver ville bli kvar hos mormor o morfar en stund så det fick han bli.
Men jösses vilken tråkig julskyltning det va!!! Riktigt tråkig va den kan jag säga..
Ja som sagt så blev det en väldans snabb runda o sen in om toppen o handlade litta.

Sen åkte vi hem o då kom allihopa hem till oss o käkade pizza. Fullt hus:)
Trevligt o livat som vanligt:)))

Såg så klart sista avsnittet på ensam mamma söker nu ikväll..
Shit vilkt slut.. Det hade man ikke anat ju..
Jaja så kan det gå.

Nej nu ska hundarna ut sista rundan sen blir det natti natti här.
Ska jobba kväll imorgon.. :( Traadigt!
Hoppas min rygg kan bli bättre snart för denna värken tar kol på mig!
Har jag inte värktabletter i kroppen då jävlar svider o värker det!!

Gonatt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0