28 år

Jaha då va man 28 år fyllda.. :)
Har fått jätte många fina gratulationer under hela dagen idag:)) Både på sms, telefonsamtal o facebook.
Hela 133 st fina grattishälsningar har jag fått på facebook!! Herregud säger jag bara!! :)
Blir riktigt rörd o jätte glad över att så många har gratulerat mig:))))   <3
Tack allihopa:))

Lite presenter har jag även fått idag.
En jättemysig pyjamas, presentkort på Entre  o pengar så nu ska här shoppas!! :)) Jippi!!
Har inte köpt kläder på hur länge som helst känns det som. O jag behöver verkligen nya byxor, leggings, tunikor bla.. Även en söt liten Monchhichi fick jag o en jättefin lila skål:)
Fick även vin, mysiga strumpor (lila dessutom) o jättefina blommor som oxå va lila:) Me like!! o Det vet ju alla ni som känner mig väl.. Allt ska helst vara i lila:)
Tack så hemskt mycket för det! :)

Har varit ledig idag dessutom:) Skönt när man fyller år faktiskt.
I förmiddags kom Emelie på en kopp kaffe o gratulerade mig. :))
O nu ikväll kom mamma, pappa, Camilla, Martin, Emma o lilla Tyra hit på fika o gratulerade mig:)

Har haft en lugn o mysig födelsedag idag:)

Tack så hemskt mycket än en gång allihopa för era fina gratulationer:))
Det värmer verkligen ska i veta!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0