Borde skämmas!

Jag borde nästan skämmas så dålig jag e på att uppdatera bloggen!
Det va nästan så mr blogg fick en chock när jag loggade in...

Ja vad har hänt o inte hänt???
Oliver har stukat handen o e svullen om den o även blå men verkar inte ha ont..
Va hos doktorn idag o vi skulle avvakta..

Har varit på barnkalas för Annie som fyllt år:) Det hölls på kulhuset i Trelleborg o det va väldigt uppskattat av alla barnen:)
Vi hade oxå där för Oliver när han fyllde år o det e väldans bra o nimt måste jag säga!

Igår va jag, Emelie, syrran, Emma, Vera o Josse på The studio o blev fotade. Även lilla Kalle o Tyra va oxå med o modellade:)
Jätte roligt tycket jag det va!
Jag o Vera har ju varit där innan för ett par år sen men dom andra va det första gången för.
Tror att dom oxå hade roligt.. Eller???
Tänkte lägga upp lite bilder nu men det klyddar så klart!! Men alla finns på facebook..
Annars kommer dom upp här en annan dag!

Har ont som fan i ryggen!!! Helt sjukt vad det hugger o svider när jag inte har smärtstillande i kroppen.
Morgonen e värst.. Så det blir piller, voltarensalva o värmekudde som gäller...

Ska boka en dag med kusinen så hon kan massera mig litta..

Fy fan vilket väder det e ute nu!! Snöar o blåser så in i helvete!!
Blääääää!!!
Känns ju riktigt jävla roligt att cykla imorgonbitti.. NOT!!!!

Cyklade till vårdcentralen innan med ungarna.. Regn o blåst som fan då..
Va på sånt pissehumör när vi kom hem.  Kallt o tungt o cykla så då blir man inte så jävla glad precis..

Nej nu måste jag VERKLIGEN ta mig tid o råd till körkortet!!
Pallar ikke detta längre!
Det tar som fan på humöret o allt annat. Kan ju inte göra ett skit!!
Så himla frustrerande...

Jaja nog om det nu! Blir irriterad av att bara tänka på det!

Jaha då ska man julpynta på Söndag då.. Ska bara hitta allt skit oxå.
O även julstäda kan ju behövas..

Har köpt pepparkaksdeg o saker till att baka lussebullar så det blir det till fredagsmyset här på Fredag:)

Nej nu börjar Despan o det vill jag inte missa:)

Hej sålänge!


Kommentarer
Postat av: Danne

Sedär! Det var ju på tiden! ;)

2010-11-23 @ 21:25:21
URL: http://www.fotodanne.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0