GULD

Jaaaaa idag blev det GULD till MFF:)))
Så jäkla härligt!

Brukar inte bry mig så mycket om fotboll men när det e viktiga matcher det gäller då e det intressant!
Synd man inte va o såg matchen live...

Jag fick följa den på radion då jag har jobbat hela dagen idag.. Men det gick bra det med:)
Plus att Peter höll mig uppdaterad på sms.. Haha!

Ja som sagt jag har jobbat hela dagen idag. 7-21 va det passet.
Inte så himla kul eftersom man inte får träffa sina barn på hela dagen..
Men jag va ju ledig hela dagen igår:)
Vi fick slängt en massa skit bla.. Skönt o bli av med det!
Tänk vad man samlar på sig.. Shit alltså!

Nej nu ska denna svensken hoppa i bingen.

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0