Pulka

Idag har ungarna åkt pulka som bara den! Ja jag oxå faktiskt..:)
Kenny, Kajsa o Kalle (Kajsas hund) kom hit här sen gick vi alla till en stor backe o åkte i den.
Alla hundarna va oxå med så det va full rulle.. Upp o ner för backen sprang dom som bara den!
Lilla Ronja åkte tom på en stor rutschkana självmant.. Hahaha såg skit ball ut:)
Dennis kom i full fart på den nya pulkan o från ingenstans kom Rex i full fart så det blev en redig krock där.. Dennis flög på ett håll o Rex på ett håll.. Typiskt!
Men ingen kom till skada så det va ju himla skönt:)
Undrar hur mycket snö det ska komma egentligen??
Jag tycker faktiskt det e väldigt mysigt att vara ute om man bara e väl påklädd.

Imorgon e det första advent. O då ska vi julpynta lite här hemma.
Ska dock bara hitta det först som vanligt!

Även julastädas ska det göras.. Tråkigt men sant..

Skyltsöndag e det ju oxå imorgon så det blir en sväng i byn oxå. Mysigt att gå o titta

Köpte en ansiktsmask på Hm som luktar vanilj. O den värmer även. Riktigt skönt att ha den på kan jag säga o luktar helt underbart:)
Har använt den nu två kvällar i rad. Har blivit jätte len i hyn.
Synd man inte gör det lite oftare bara.. Ska köpa hem ett gäng ansiktsmaskar nu tänkte jag..
O även hårinpackningar. Det skadar ju inte precis!

Hittade även en ny bodylotion från Ldb som luktar vanilj. Himla gott:))

Nu ska jag kolla klart på filmen o sen blir det bingen
Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0